آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: زمینه سازی، تشریح، جنگ سخت، جنگ نرم و دفاع در این درس مهم و باارزش گنجانده شده است.

آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از رشت، محمد دوستار در نشست هم اندیشی با استادان گروه علوم و معارف دفاع مقدس که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار گشت، اظهار کرد: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، زبان گفتاری برای نسل جدیدی است که جنگ را به چشم ندیده است.

وی اضافه کرد: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس صرفاً به منزله گذراندن دو واحد درسی نیست و محتوای این درس بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، اضافه کرد: زمینه سازی، تشریح، جنگ سخت، جنگ نرم و دفاع در این درس مهم و باارزش گنجانده شده است.

دوستار، پاسخ به ابهامات و شبهات دانشجویان را امری مهم دانست و گفت: استادان درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و اطلاعات کافی و درستی از جنگ دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید به ابهامات و شبهات دانشجویان پاسخ داده گردد، توضیح داد: اگر ابهام رها گردد، قطعاً دچار معضل می شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تحریف از تحریم سخت تر است و تحریف تاریخ، رخدادها و مناسبت ها حاصل بسیار سوئی دارد، گفت: ارائه اطلاعات درست توسط استادان جلوگیری از تحریف است.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3943

به "آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید