آمار چشمگیر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در البرز

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی البرز گفت: در هفت ماه اول سال جاری دوهزار 213 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در البرز شناسایی شده است.

آمار چشمگیر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در البرز

یگانه، مدیر امور اراضی کشاورزی جهاد استان البرز در گفت و گو با خبرنگار از ، با بیان این که در سال گذشته دوهزار 763 مورد از تغییر کاربری اراضی کشاورزی البرز تخریب شد، گفت: در هفت ماه اول سال جاری دوهزار و 212 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در استان شناسایی شده است.

او افزود: 15 دستگاه خودروی گشت در شهرستان های مختلف استان شرایط اراضی را رصد می کنند، اگر تغییر کاربری فاقد مجوز باشد با دستور قضایی اقدام به تخریب می کنیم.

یگانه در ادامه گفت: استان البرز به لحاظ شناسایی تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی و اجرای احکام جز سه استان برتر کشور در حفاظت از اراضی کشاورزی است.

او با اشاره به نیاز برخی افراد به تغییر کاربری زمین، افزود: به این منظور کمیسیونی متشکل رئیس سازمان جهاد کشاورزی به عنوان رئیس کمیسیون، مدیر کل راه شهرسازی، مدیر کل حفاظت محیط زیست و کننده استاندار تشکیل می شود تا تقاضای مردم برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی مورد بررسی قرار دهد.

مدیر امور اراضی کشاورزی استان البرز گفت: قانون، صدور مجوز تغییر کاربری به منظور راه اندازی مرغداری، پرورش بوقلمون، پرورش بلدرچین، پرورش ماهی و گلخانه را در حوزه اختیارات رئیس سازمان جهاد کشاورزی قرار داده است.

ر.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5

به "آمار چشمگیر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار چشمگیر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید