آونگ اولین سرویس خدمات غیر حضوری گارانتی را ارائه کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، قاعده زندگی ما عوض شده است. از نحوه کار کردن ما گرفته تا ورزش کردن و خوش گذرانی و غذا خوردن. آونگ هم قواعد خدمات گارانتی را برای شما عوض نموده و برای اولین بار در کشور خدمات غیرحضوری ارائه می دهد. این خدمات از روز 16 فروردین از راه دور و به وسیله چت آنلاین، ارتباط تلفنی و پیک رایگان برای دریافت و تحویل محصول شروع شده است.

آونگ اولین سرویس خدمات غیر حضوری گارانتی را ارائه کرد

سلامت شما برای ما خیلی مهم است و ما در آونگ وظیفه خود می دانیم در این شرایط هم با خدمات غیر حضوری رایگان در کنار شما باشیم. به همین خاطر، با شعار گارانتی غیر حضوری بی رقیب، خدمات غیر حضوری آونگ راه اندازی شده تا شما با حفظ فاصله اجتماعی و با خیال راحت از محصولات با گارانتی آونگ لذت ببرید. بعد از سرویس ریکاوری رایگان و گارانتی 4 سال هارد، این چندمین بار است که آونگ با سرویسی متمایز توانسته صندلی خود را به عنوان گارانتی بی رقیب کشور محکم کند.

علاوه بر همه این موارد آونگ با راه اندازی پیک رایگان، شما را از حضور در دفتر گارانتی بی احتیاج می نماید. اگر محصول شما با مسئله ای روبرو شده باشد، آونگ با ارسال پیک به صورت رایگان محصول را درب منزل از شما تحویل گرفته و پس از آنالیز و برطرف مشکل محصول، آن را درب منزل تحویل شما خواهد داد تا احتیاجی به بیرون آمدن از خانه نداشته باشید.

برای دسترسی به سرویس چت آنلاین آونگ می توانید با وارد شدن به صفحه اصلی آونگ به نشانی avang.ir و ارتباط به وسیله چت آنلاین (آیکون چت قرار گرفته در پایین سمت راست صفحه) سؤالات خود را پرسیده و در صورت احتیاج هماهنگی ها و پیگیری های لازم را برای دریافت دیگر خدمات غیر حضوری انجام دهید. این سرویس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 13 در خدمت شماست.

به وسیله شماره تماس 1665 هم می توانید در ساعات اداری از هدایت و مشاوره تیم فنی آونگ استفاده نموده و اگر در دوران قرنطینه با سؤال یا مسئله ای در خصوص محصولات آونگ روبرو شدید بدون نگرانی آن را حل کنید.

پ.ن : گفتنی است که کلیه این خدمات مخصوص دوره شرایط قرمز کرونا بوده و ارائه سرویس غیر حضوری به وسیله پیک، مخصوص شهر تهران است. در شهرستان ها نیز علاوه بر دایر بودن دفاتر خدمات، سرویس غیر حضوری به وسیله پست به دفتر تهران مقدور است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1801

به "آونگ اولین سرویس خدمات غیر حضوری گارانتی را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آونگ اولین سرویس خدمات غیر حضوری گارانتی را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید