اکبری: هر شب خواب کشتی با حسن یزدانی را می بینم

به گزارش مجله بای بلاگ، نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا با اشاره به حل مشکل اشتغالش گفت که هر شب خواب کشتی با حسن یزدانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را می بیند.

اکبری: هر شب خواب کشتی با حسن یزدانی را می بینم

عزت الله اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازگشت دوباره اش به کشتی با حضور در مسابقات قهرمان کشوری، مطرح کرد: قبلا اگر اعلام کردم نمی خواهم کشتی بگیرم، به علت دغدغه ای بود که در مورد بحث اشتغالم داشتم. از ناحیه گردن هم آسیب دیده بودم اما حالا مشکل اشتغالم مدتی است که حل شده و دوباره توانستم با انگیزه بالایی کارم را آغاز کنم. البته در این مدت در لیگ کشتی گرفتم اما آخرین مسابقه رسمی من، مسابقات دنیای 2018 بوداپست بود و بعد از آن، تمرین جدی و آنچنانی نداشتم تا اینکه تصمیم به حضور در مسابقات کشوری گرفتم.

وی ادامه داد: خوشبختانه دو ماه است که در قسمت منابع طبیعی قائمشهر مشغول شده و سر کار می روم. خداراشکر، با رئیس اداره خودمان صحبت کردم که بتوانم همزمان با کارم، تمریناتم را هم دنبال کنم. خوب با من همکاری می نمایند.

این کشتی گیر مازندرانی انگیزه دیگرش را برای بازگشت به کشتی، فرزندش دانست و تاکید نمود: دخترم دو سال و سه ماهه است، هر شب با من کشتی می گیرد. انگیزه اصلی ام اوست و به خاطر او باز هم در پی مدال دنیای هستم. تمام فکر و فکرم معطوف به همین مسئله است. به هرحال اگر فکرت آماده باشد و دغدغه زیادی نداشته باشی، می توانی نتیجه بگیری. من در این چند سال فکرم خیلی درگیر اشتغالم بود.

اکبری که در دنیای بوداپست در جایگاه پنجمی نهاده شد، گفت: من در لیگ در وزن 92 کیلو کشتی می گرفتم، بعد از لیگ، این اولین مسابقه من در جهت رسیدن دوباره به تیم ملی بود که البته می توانستم فینالیست هم شوم و کشتی ام اشتباه داوری داشت. البته خیلی هم مهم نیست، چون صرفا آمده بودم کشتی بگیرم و به سهمیه برسم که این اتفاق رخ داد.

نفر سوم مسابقات کشوری وزن 86 کیلو در پاسخ به این سوال که سایر مدعیان 86 کیلو برای آنکه پشت خط حسن یزدانی نمانند به 92 کیلوگرم رفته اند، او که در سال های اخیر در لیگ در 92 کیلوگرم کشتی گرفته، چطور در بازگشت وزنی را انتخاب نموده که قهرمان دنیا و المپیک در آن حضور دارد؟، اظهار داشت: من به کسی کاری ندارم. قرار نیست اگر در یک وزن یکی قهرمان دنیا و المپیک شد، باقی نفرات به وزن دیگر بروند. من تلاشم را می کنم و انگیزه زیادی هم دارم.

اکبری گفت: هر شب به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و کشتی گرفتن با حسن یزدانی فکر می کنم که باید او را ببرم. برای رسیدن به این مهم هم انگیزه های خوبی دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8721

به "اکبری: هر شب خواب کشتی با حسن یزدانی را می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: هر شب خواب کشتی با حسن یزدانی را می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید