برگزاری دوره آموزش بازاریابی و فروش صنایع دستی برای هنرمندان زنجانی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری دوره تخصصی آموزش بازاریابی و فروش، برای 22 هنرمند و تولیدکننده صنایع دستی استان با همکاری استانداری خبر داد.

برگزاری دوره آموزش بازاریابی و فروش صنایع دستی برای هنرمندان زنجانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز یکشنبه 11 خرداد گفت: دوره های آموزش در رشته های گلیم بافی، چرم دوزی، گیوه بافی، ملیله دوزی، چاروق دوزی و ... برای بهره مندی هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان برگزار می شود.

او گفت: آموزش زمینه هر هنری است و هر رشته ای اگر بخواهد اساس مستحکمی داشته باشد نیازمند آموزش است و برای ارائه محصولات مناسب با نیاز روز و رسیدن به جایگاه مناسب امروز آموزش تولید محور و اساس کار معاونت صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه نمود: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای توان علمی و عملی شاغلین صنایع دستی و حضور مؤثر آنان در عرصه تولید، بازاریابی، فروش، افزایش کیفیت تولیدات و محصولات صنایع دستی در بازارهای داخلی و جهانی و آشنایی هنرمندان و صنعتگران با شیوه های نوین مدیریت تولید، بازاریابی محصولات و فروش مجازی است.

او گفت: فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای عرضه و فروش محصولات صنایع دستی است که باید از آن استفاده بهینه کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2455

به "برگزاری دوره آموزش بازاریابی و فروش صنایع دستی برای هنرمندان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزش بازاریابی و فروش صنایع دستی برای هنرمندان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید