برگزاری کلاس های آموزش مجازی صنایع دستی در قزوین

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از برگزاری دوره های مجازی آموزش رشته های مختلف صنایع دستی در استان اطلاع داد.

برگزاری کلاس های آموزش مجازی صنایع دستی در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلی دوره ها و کارگاه های آموزش صنایع دستی سطح استان در دوران شیوع ویروس کرونا، آموزش از راه دور برای علاقه مندان به فراگیری رشته های مختلف صنایع دستی با استفاده از بستر فضای مجازی آغازشده و تا فعالیت مجدد کلاس های حضوری امکان استفاده از آموزش های مجازی برای هنرجویان فراهم است.

او اظهار کرد: در حال حاضر رشته هایی برای آموزش در نظر گرفته شده که امکان آموزش و اجرای آن به وسیله فضای مجازی برای هنرجویان وجود دارد و علاقه مندان می توانند به وسیله صفحه اختصاصی اداره کل استان در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/miras-qazvin آموزش ها را دنبال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این کلاس ها در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش فراوری نام گذاری شده، بتوانیم اقدام های مؤثری برای ارتقاء سطح آموزش، رونق فراوری و حمایت از فعالان عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی انجام دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1918

به "برگزاری کلاس های آموزش مجازی صنایع دستی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های آموزش مجازی صنایع دستی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید