برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار معرفی شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از انتها داوری آثار دریافت شده از سوی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار خبر داد.

برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار معرفی شدند

علی رمضانی به پانا گفت: بیش از 93 هزار اثر در 9 محور و 12 رشته فرهنگی، هنری و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست به دبیرخانه این جشنواره مستقر در استان کرمان ارسال شد و پس از داوری و ارزیابی آثار 120نفر از دانش آموزان و فرهنگیان از هر رشته 10 نفر معرفی شدند که از سوی دبیرخانه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

رمضانی همچنین افزود: بر اساس میانگین تعداد دانش آموزان، استان های سمنان، قزوین، گلستان، گیلان، شهرستان های استان تهران، زنجان، البرز، فارس، کرمان و بوشهر، ده استان برتری بوده اند که به ترتیب بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند که لازم است از این استان ها و همکاران و دانش آموزان 10 استان برتر تقدیر و تشکر شود.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خبر داد: تعداد 32460 اثر از دوره ابتدایی اول، 33616 اثر از دوره دوم ابتدایی، 14601 اثر از متوسطه اول، 10435 اثر از دانش آموزان متوسطه دوه دوم و 2319 اثر هم از فرهنگیان کشور خلق شده و به دبیرخانه ارسال شده است.

برای دریافت لیست اسامی نفرات برتر اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8695

به "برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید