تاریخ عرضه شورش در شهر 4 تعیین شد

به گزارش مجله بای بلاگ، پس از نزدیک به دو سال صحبت از ساخت چهارمین قسمت مجموعه بازی های شورش در شهر، بالاخره تاریخ انتشار این بازی تعیین شده است. بازی شورش در شهر 4 (Streets of Rage 4) قرار است در روز 30 آوریل امسال میلادی، یعنی کمتر از دو هفته دیگر، عرضه گردد.

تاریخ عرضه شورش در شهر 4 تعیین شد

عرضه شورش در شهر 4 برای تمام پلتفرم های حال حاضر در نظر گرفته شده است؛ یعنی بازی روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و هم چنین کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی، شرکت سازنده شورش در شهر 4 هم چنین از حالت های جدیدی برای بازی رونمایی نموده است. حالت قدیمی Battle Mode که در قسمت های دوم و سوم این سری بازی ها وجود داشت، در شورش در شهر 4 هم مثل گذشته قرار داده شده است. بازی کننده ها می توانند در حالت Battle Mode از بین هشت مرحله مختلف یکی را انتخاب و چه به صورت تیمی و چه به صورت جداگانه با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

قابلیت جدید دیگر بازی، امکان استفاده از شخصیت های کلاسیک شورش در شهر است. شخصیت های مهروف این مجموعه یعنی اکسل، بلیز، اسکیت و مکس و تعدادی شخصیت قدیمی دیگر به شکل کلاسیک خود در شورش در شهر 4 حضور دارند. ظاهر پیکسلی و افکت های صوتی قدیمی این شخصیت ها بازسازی شده و در بازی جدید قرار گرفته است.

با اینکه آهنگسازان اصلی شورش در شهر، ساخت موسیقی قسمت چهارم را برعهده دارند، اما حتی امکان تجربه بازی با موسیقی قسمت های قبلی شورش در شهر وجود دارد؛ طوری که می توان تمام بازی را با موسیقی کلاسیک معروف این مجموعه بازی ها تجربه کرد.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی را که برای اعلام تاریخ انتشار بازی و هم چنین معرفی حالت کلاسیک شخصیت ها منتشر شده است، ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1794

به "تاریخ عرضه شورش در شهر 4 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه شورش در شهر 4 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید