تامین کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازار توسط این سازمان تامین شده است.

تامین کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان کهگیلویه و بویراحمد

سالار حسین پور اضافه نمود: کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازار توسط این سازمان تامین شده و دستور توزیع آن در بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان داده شده است.

وی توضیح داد: ستاد تنظیم بازار استان و سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اقدامات خوبی در تامین کالاهای اساسی برای ورود به ماه مبارک رمضان انجام داد و مردم هیچ نگرانی در مورد تامین کالاهای اساسی در این ایام را نداشته باشند.

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کالاهای اساسی تامین شده برای ماه مبارک رمضان در انبارها و سرخانه های استان ذخیره و دستور توزیع هم داده شده است و برای دسترسی آسان مردم به این کالاها در اختیار شبکه های توزیع قرار خواهند گرفت.

حسین پور از توزیع 480 تن شکر، 480 تن برنج دانه بلند، 480 تن روغن، 224 تن مرغ منجمد و 134 تن گوشت قرمز استان اطلاع داد و اعلام کرد: کار نظارت و بازرسی همچنین رصد دقیق این کالاها در مراکز توزیع و عرضه توسط بازرسان سازمانه ادامه خواهد یافت و به خاطر عدم شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند اجرا وبنا به شرایط خاص غرفه های توزیع در شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاها بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به وسیله سامانه ستاد خبری 124 سازمان صنعت معدن و تجارت استان گزارش کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات آن ها رسیدگی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1892

به "تامین کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید