تجربه ای هیجان انگیز در بازارهای محلی چیانگ مای

به گزارش مجله بای بلاگ، تجربه ای هیجان انگیز در بازارهای محلی چیانگ مای تایلند

هر کسی که یک بار به چیانگ مای رفته باشد مطمئنا با این توصیه روبرو شده که به یکی از بازارهای بزرگ این شهر سر بزند، گردشگران متوجه شده اند که وقتی در چیانگ مای هستند بازدید از بازارها یکی از بهترین کارهایی است که می توانند انجام دهند. دلایل مختلفی مثل سرزندگی این بازارها، اجناس ارزان و غذاهای خوشمزه آن باعث شده که این بازارها بیشتر وقت ها خیلی شلوغ باشد و شاید یکی از دلایلش هم این است که چون هوا در همه ایام سال خوب است مردم دوست دارند که از خانه بیرون آمده و در شهر و بازارها بچرخند. حتی در فصل هایی که گردشگران کمی در چیانگ مای وجود دارند به سختی می توان از میان جمعیت زیادی که در این بازارها وجود دارند عبور کرد، فکر می کنید این همه هیاهو و شلوغی در این بازارها برای چیست؟ می خواهیم دو تا از بهترین بازارهای محلی این شهر را به شما معرفی کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

تجربه ای هیجان انگیز در بازارهای محلی چیانگ مای

بازارهای بخش قدیمی شهر

  • بازار یکشنبه شب ها

این بازار محبوب ترین بازار چیانگ مای است، همیشه یکشنبه شب ها خیابان راچادامنوئن در قسمت قدیمی شهر تبدیل به خیابان پیاده روی یکشنبه ها می شود ، همانطور که شاید حدس زده باشید این به معنای این است که فقط عابران پیاده می توانند در این زمان در این خیابان باشند و هیج اتومبیلی نمی تواند از اینجا رد شود. فروشندگان در گوشه های این خیابان بساط کرده اند و آنقدر زیادند که گاهی به وسط خیابان هم کشیده می شوند، هر سوغاتی یا هدیه ای که فکرش را بکنید می توانید در این بازار آن را پیدا کنید، اگر فقط در پی یک مغازه هستید و می خواهید همه خرید های خود را در آنجا انجام داده و به خانه برگردید در این بازار می توانید به این خوسته خود برسید، این بازار محلی عالی برای کسانی است که زیاد به خرید علاقه ای ندارند و در پی این هستند که فقط از یک محل هدیه و سوغاتی خانواده و دوستان خود را تهیه کنند. چون این بازار فقط یک شب در هفته برپا می شود به همین علت خیلی شلوغ می شود. خودتان را آماده کنید تا در این بازار با گروه گروه از مردم سراسر جهان روبرو شوید، می توانید در این جا فقط راه برید و فقط مردم را نگاه کنید، مردمی که از کشورها و فرهنگ های مختلف هستند، و یا می توانید از دستفروش هایی که غذا و نوشیدنی می فروشند اسنک های خوشمزه بخرید.

  • بازار سومفت

این بازار در شمال Thapae Gate قرار گرفته است و بازار کوچکی است که در آن میوه و سبزیجات فروخته می شود، در یک کوچه کوچک قرار گرفته است و بیشتر قسمت های آن سر پوشیده است، در این بازار گاهی گروه هایی از مردم را می بینید که در کنار یک فروشنده جمع شده اند و به توضیحات راهنمایی گوش می دهند که درباره ادویه ها ، میوه ها و سبزیجات بومی این منطقه صحبت می کند این افراد کسانی هستند که در کلاس های آشپزی تایلند شرکت کرده اند، گردشگران زیادی در این کلاس ها حضور پیدا می کنند و بعد از آن خودشان برای خود غذای تایلندی می پزند. این بازار جایی است که می توانید میوه هایی را که تاحالا ندیده اید را در اینجا ببینید و امتحان کنید، فروشندگان میوه های بریده شده و بسته بندی شده هم دارند که به راحتی خورده می شوند.

منبع: davestravelcorner.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8719

به "تجربه ای هیجان انگیز در بازارهای محلی چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای هیجان انگیز در بازارهای محلی چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید