ترامپ: به دقت کره شمالی را زیر نظر داریم

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا گفت اگر مساله ای در کره شمالی در جریان باشد، باعث ناامیدی می گردد؛ آمریکا به دقت کره شمالی را زیر نظر دارد.

ترامپ: به دقت کره شمالی را زیر نظر داریم

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جلسه ای در کاخ سفید، با بیان اینکه آمریکا به دقت کره شمالی را زیر نظر دارد خاطرنشان کرد اگر مساله ای در کره شمالی در جریان باشد، باعث ناامیدی می گردد.

ترامپ گفت: اگر کره شمالی چیزی را زیر سر داشته باشد، واقعا از آن ها ناامید و ناراضی می شوم، ولی خب ما از پس آن بر می آییم. ما به دقت شرایط را زیر نظر داریم.

: آمریکا خواهان ازسرگیری مذاکرات با کره شمالی شد

کره شمالی: آمریکا باید اقدامات تحریک آمیز علیه پیونگ یانگ را متوقف کند

چند روز پیش بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، این کشور یک آزمایش بسیار مهم موشکی دیگر در سایت سوهائه انجام داده است.

کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی، به تازگی طی بیانی هشدار آمیز خطاب به آمریکایی ها هشدار داد تنها تا خاتمه سال میلادی جاری، فرصت دارند تا شرایط مذاکرات را تعیین نمایند. کیم جونگ اون همچنین این را هم گفت که در صورت عدم اعطای امتیاز به پیونگ یانگ، کره شمالی راستا جدید ناتعیینی را در پیش خواهد گرفت.

پیش از این هم سفیر کره شمالی در سازمان ملل تاکید نموده بود که وقت کشی در فرآیند مذاکرات ترفندی است که برای ترامپ مصرف داخلی دارد و اینکه طولانی شدن مذاکرات برای کره شمالی معنایی ندارد. او همچنین این را هم گفته بود که موضوع خلع سلاح هسته ای به صورت کامل از میز مذاکرات خارج شده و پیونگ یانگ حاضر نیست در این رابطه از سوی آمریکایی ها صحبتی بشنود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 24

به "ترامپ: به دقت کره شمالی را زیر نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به دقت کره شمالی را زیر نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید