ترامپ: تعداد فوتی های کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکاست ، اگر اقدامات من نبود تعداد قربانیان 2 میلیون نفر می شد!

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در کنفرانس خبری مدعی شد در صورتی که اقدامات دولت وی نبوده تلفات ویروس کرونا در این کشور از 2 میلیون نفر فراتر می رفت.

ترامپ: تعداد فوتی های کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکاست ، اگر اقدامات من نبود تعداد قربانیان 2 میلیون نفر می شد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه (به وقت تهران) گفت که اگر اقداماتی که انجام داده شده صورت نمی پذیرفت، تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 2 میلیون نفر فراتر می رفت.

وی که در کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می کرد در بخش دیگری از سخنانش گفت که تعطیلی اقتصاد این کشور تلفات بیشتری نسبت به خود کرونا در آمریکا ایجاد نموده است.

ترامپ با اشاره به آمار تلفات کرونا در دیگر کشور ها گفت که این کشور ها آمار دقیق تلفات را اعلام نمی نمایند و تعداد قربانیان کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکا است.

این سخنان در حالی مطرح میشود که همزمان با هشدار های مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآورد های وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 44،507 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 1،094 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 6،335،244 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 191،058 تن افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4069

به "ترامپ: تعداد فوتی های کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکاست ، اگر اقدامات من نبود تعداد قربانیان 2 میلیون نفر می شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تعداد فوتی های کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکاست ، اگر اقدامات من نبود تعداد قربانیان 2 میلیون نفر می شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید