ترامپ تکلیف موج دوم کرونا را هم یکسره کرد!

به گزارش مجله بای بلاگ، ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با وجود هشدار کارشناسان و متخصصان نسبت به همه گیری ویروس کرونا، بار دیگر تاکید نمود چنانچه موج دوم کرونا هم به راه افتاد وی آمریکا را تعطیل نخواهد کرد.

ترامپ تکلیف موج دوم کرونا را هم یکسره کرد!

تارنمای خبری هیل روز آدینه با انتشار این خبر اضافه نمود: ترامپ درجریان ملاقات از کارخانه فورد در شهر ایپسیلانتی (Ypsilanti) واقع در ایالت میشیگان، درجمع خبرنگاران درمورد نگرانی از شروع موج دوم بیماری کووید-19 در آمریکا گفت که ما قرار نیست کشور را (باردیگر) تعطیل کنیم.

بنابراین گزارش ترامپ درجمع خبرنگاران گفت: بسیاری از افراد می گویند که وقوع این امر کاملا ممکن بوده و این مطلبی معمول است، (اما) ما این آتش را خاموش می کنیم، قرار نیست کشور را (بر روی فعالیت های مالی) تعطیل کنیم.

هیل نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با ابراز اطمینان از توانایی کشور در برخورد با موج دوم همه گیری ویروس کرونامدعی شد که به راحتی می توان آنرا مهار کرد.

این گزارش می افزاید: تمامی 50 ایالت آمریکا اقدام به کاهش محدودیت های اجتماعی و از سرگیری فعالیت های مالی گرفتند، اما اکنون در ایالت هایی مانند، تگزاس، کارولینای شمالی و آریزونا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا است.

هیل در ادامه نوشت: متخصصانی مانند آنتونی فائوچی نسبت به وقوع موج دوم ویروس کرونا در آمریکا در فصل پائیز و زمستان و با شروع فصل آنفولانزا هشدار داده اند، درهمین حال؛ رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا (CDC) نیز در ماه آوریل بیان کرد که مقابله با موج دوم کرونا که با شروع فصل آنفولانزا همراه خواهد شد، به مراتب دشوارتر و پچیده تر خواهد بود.

ترامپ در جریان این ملاقات که از زدن ماسک خودداری نموده بود از سوی دادستان کل میشیگان به شدت مورد انتقاد نهاده شد؛ دنا نسل (Dana Nessel) دادستان کل ایالت میشیگان در واکنش به عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی برای پیش گیری از همه گیری ویروس کرونا توسط دونالد ترامپ در جریان ملاقات از یک کارخانه، ضمن هشدار نسبت به این اقدام گفت : متاسفم از اینکه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

312 310

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2279

به "ترامپ تکلیف موج دوم کرونا را هم یکسره کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تکلیف موج دوم کرونا را هم یکسره کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید