موسوی: مذاکره مجدد با آمریکا خیالی باطل است ، حاضریم به مردم آمریکا دستگاه ونتیلاتور بدهیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور درباره ادعای ترامپ مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا گفت: کارنامه آمریکایی ها در نقض عهد و پیمان شکنی سیاه است و مذاکره مجدد با آمریکا خیال باطلی است.

موسوی: مذاکره مجدد با آمریکا خیالی باطل است ، حاضریم به مردم آمریکا دستگاه ونتیلاتور بدهیم

سیدعباس موسوی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد ادعای روز گذشته ترامپ مبنی بر اینکه ایران به دنبال توافق با آمریکاست، اما تنها دلیلی که مانع می شود برخی اخبار است که به آن ها می گوید ترامپ بازنده خواهد شد، گفت: ترامپ مدت هاست چنین ادعا هایی دارد و اخیرا نیز مدعی شد توافق نامه خوبی از طرف رهبر کره شاقتصادی دریافت کرده است که البته به سرعت با تکذیب رهبران کره شاقتصادی روبرو شد.

کارنامه آمریکایی ها در پیمان شکنی سیاه است/ جمهوری اسلامی بنای مذاکره مجدد با آمریکایی ها ندارد

وی با بیان اینکه به نظر می رسد رئیس جمهور ایالات متحده دنبال جلب نظرهاست، شرح داد: طبیعتا جمهوری اسلامی نیز بعد از خروج غیرقانونی و یک جانبه آمریکا از برجام و فشار ها و تروریسم اقتصادی که این کشور علیه ملت ما ایجاد کرده است آمادگی مذاکره مجدد با آمریکایی ها را ندارد.

موسوی ادامه داد: کارنامه آمریکایی ها در نقض عهد و پیمان شکنی سیاه است و الان هم به دنبال استفاده از شرایط خاص شیوع بیماری کرونا هستند که مردم ایران را با فشاری که بر آن ها وارد می کنند و همچنین جلوی اقدامات مثبت سایر کشور ها را می گیرند با سختی روبرو کنند و امید دارند جمهوری اسلامی در چنین شرایطی تن به مذاکره با آمریکایی ها دهد که خیال باطلی است.

حاضریم به مردم آمریکا دستگاه ونتیلاتور دهیم

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه در مورد ادعای ترامپ در مورد اعلام آمادگی آمریکا برای ارسال دستگاه ونتیلاتور به ایران نیز گفت: آمریکایی ها با ادبیاتی بسیار سخیف که شایسته خودشان است در مورد ملت ایران صحبت می کنند و در حالی که خودشان نیازمند تجهیزات پزشکی هستند و دست به دامان کشور های خارجی شدند اعلام می کنند که دستگاه های ونتیلاتور زیادی داریم و حاضریم آن ها را به ایران نیز بدهیم به شرطی که ایرانی ها حاضر به مذاکره با ما شوند.

وی ادامه داد: همان طور که روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی و در پاسخ به ترامپ گفت جمهوری اسلامی در آینده نزدیک جزو صادرکنندگان ونتیلاتور خواهد بود و حتی بعد از اشباع داخل کشور از این دستگاه حاضر به کمک به مردم آمریکا نیز هستیم.

موسوی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها نمی توانند از شرایط پیش آمده سوء استفاده کنند و درخواست های غیرمنطقی از ایران داشته باشند، یادآور شد: تا زمانی که تروریسم اقتصادی آمریکایی ها وجود دارد جمهوری اسلامی به سمت هیچگونه گفتگویی با آمریکا نمی رود و اجازه نخواهیم داد آمریکایی ها از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کنند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1826

به "موسوی: مذاکره مجدد با آمریکا خیالی باطل است ، حاضریم به مردم آمریکا دستگاه ونتیلاتور بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: مذاکره مجدد با آمریکا خیالی باطل است ، حاضریم به مردم آمریکا دستگاه ونتیلاتور بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید