کوشش می کنیم سیر حرکت اپیدمی را کند کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/اصفهان مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان در خصوص کمبود وسایل حفاظتی گفت: در هرجای جهان که اپیدمی کلی وجود دارد، با کمبود واضح تجهیزات روبرو هستند. در این مواقع عرضه و تقاضا برابری نمی کند و تعادل به هم می ریزد.

کوشش می کنیم سیر حرکت اپیدمی را کند کنیم

رضا فدایی امروز (یکشنبه-25 بهمن) در نشست خبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بیان اینکه در استان به نیازهای حداقلی رسیده ایم، اظهار کرد: درخصوص ماسک سه لایه شرایط خوبی داریم، ولی ماسک N95 کمبود دارد و برای تامین آن کوشش می کنیم.

وی یادآور شد: خستگی کادر درمان واقعیتی است که در جهان به آن اشاره می گردد. اگر نتوانیم به شکل صحیح آن را مدیریت کنیم و بار آن بیش از حد توان نظام سلامت باشد، منجر به اختلال و عوارض قابل توجه می گردد.

به گزارش خبرنگاران، مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اینکه کوشش می کنیم سیر حرکت اپیدمی را کند کنیم، گفت: تا همراه آن نظام ارائه دهنده خدمت هم بتواند سرویس بدهد. چند بیمارستان ریفرال برای اینکار اختصاص داده ایم و پرسنل با تمام توان درحال فعالیت هستند.

فدایی اضافه نمود: نگران هستیم که فشار بیش از حد منجر گردد پرسنل از رده خدمتی خارج یا بیمار شوند. درحال حاضر دانشگاه سعی نموده در کنار ساماندهی نیروهای بیمارستان ها، از ظرفیت نیروها استفاده کند به طوری که بعضی نیروها را جابجا تا تعادل ایجاد گردد با این امید که تعداد و بار بیماری بیشتر نگردد و بعد دچار شنمایندگی و بار بیشتر نشویم.

آماده سازی هات لاین برای پاسخگویی به مسائل روانپزشکی مردم

وی اضافه نمود: در حوزه فضای روانی چند چالش داشتیم، اولین چالش در حوزه بیمارستانی، کادری که ممکن است مبتلا یا مضطرب شوند. براین اساس کار گروهی شکل گرفت و در بیمارستان ها یک روان پزشک و یک روان شناس کنار کادر درمان قرار می گیرند و دوره های مراقبتی از پرسنل را آغاز می نمایند. کلینیک روانپزشکی هم برای بیماران و خانواده هایشان در دو سه روز آینده فعال خواهد شد درحال آماده کردن یک هات لاین برای مسائل روانپزشکی هستیم.

وی با بیان اینکه زمانی که کرونا در چین مطرح شد، در ایران به دنبال بیماریابی بودیم، توضیح داد: اولین مورد بیماری در ایران اوایل اسفند شناسایی شد. یک مورد از کارکنان فرودگاه که به بیمارستان فارابی اعزام و پس از معین شدن اینکه اساسا کرونا نبود یک شب تحت مراقبت و سپس مرخص شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1236

به "کوشش می کنیم سیر حرکت اپیدمی را کند کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم سیر حرکت اپیدمی را کند کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید