تمدید قرارداد در دستور کار پرسپولیسی ها

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیران باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد بازیکنان را در دستور کار خود قراردادند.

تمدید قرارداد در دستور کار پرسپولیسی ها

به گزارش ، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با توجه به بند جدایی که در قراردادشان وجود دارد، درصدد جدایی از این تیم هستند تا لژیونر شوند یا با قیمت بالاتر به تیم های دیگر بروند.

به جز علیرضا بیرانوند که با توجه به عقد قرارداد پس از انتها فصل راهی آنتروپ بلژیک خواهد شد، دیگر بازیکنان جدایی شان قطعی نشده و به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد بازیکنان را در دستور کار خود قراردادند.

بشار رسن، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، محمد نادری و ... در آستانه خروج از پرسپولیس قرار دارند. شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس پیشنهاد های خوبی از قطر و چین دارد و با پرداخت 400 هزار دلار می تواند از سرخ ها جدا گردد، اما مدیریت باشگاه به دنبال حفظ او است.

بشار رسن عراقی نیز آخرین فصل حضور خود را در پرسپولیس سپری می نماید و پس از انتها فصل به احتمال زیاد به لیگ قطر می رود. او در این فصل کمتر از 10 درصد دریافتی داشته است و از مدیران پرسپولیسی به شدت ناراحت است.

مهدی ترابی نیز طبق قرارداد، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند با پرداخت 35 درصد قرارداد خارجی خود از این تیم جدا گردد. حالا با رسیدن پیشنهادات خارجی و با توجه به اینکه این بازیکن رویای لژیونر شدن دارد، ترابی نیز در آستانه جدایی قرار گرفته، اما مهدی رسول پناه به دنبال تمدید قرارداد با او است.

محمد نادری نیز به طور قرضی در پرسپولیس حضور دارد و با توجه به مسائل اقتصادی باشگاه احتمالا در انتها فصل از جمع سرخ ها جدا خواهد شد، اما نامه نگاری با کورتریک صورت گرفته تا او یک فصل دیگر بماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1909

به "تمدید قرارداد در دستور کار پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد در دستور کار پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید