توافق اولیه انجمن جوجیتسوjjif و ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش مجله بای بلاگ، در جلسه انجمن جوجیتسو ijjif با ستادکل نیروهای مسلح توافق شد تا این رشته در دانشکده های نظامی و انتظامی آموزش داده گردد.

توافق اولیه انجمن جوجیتسوjjif و ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگاران، جلسه مسئولین انجمن جوجیتسو jjif با ریاست تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد چگونگی همکاری فی مابین و ایجاد زمینه های لازم جهت آموزش این رشته در دانشکده های نظامی و انتظامی با توافق طرفین در این خصوص به انتها رسید.

این جلسه در شرایطی با حضور امیر سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ باقری دبیر سیزم، سرهنگ محمد معظمی مدیر مسابقات و هئیتهای ورزشی تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمدحسن رستمیان رئیس، سید امیر خوشبین نایب رئیس و محمد حسن مجلسی عضو هیئت رئیسه انجمن جوجیتسو jjif برگزار گردید که در مورد مقدمات و راهکارهای چگونگی همکاری انجمن و تربیت بدنی نیروهای مسلح بحث و گفتگو شد و تفاهم نامه اولیه منعقد شد.

پیرو تفاهم صحبت های طرفین مقرر شد مقدمات آموزش و تدریس تخصصی رشته جوجیتسو jjif در دانشکده افسری، دانشکده های نظامی و انتظامی و همچنین آموزش فنون این رشته رزمی بین نیروهای نظامی توسط اساتید و مربیان مطرح این رشته انجام گردد تا پس از این به عنوان یک رشته تخصصی و کاربردی در نیروهای مسلح آموزش داده گردد.

برگزاری مسابقات سراسری جوجیتسو ویژه کارکنان و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح به صورت سالانه از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است با توجه به تکنیک های خاص و کاربردی هنر رزمی جوجیتسو علی الخصوص جوجیتسو برزیلی، مدتی است این رشته در کشورهای زیادی مورد توجه پلیس و ارتش های دنیا قرار گرفته است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4429

به "توافق اولیه انجمن جوجیتسوjjif و ستاد کل نیروهای مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه انجمن جوجیتسوjjif و ستاد کل نیروهای مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید