توسعه موفقیت آمیز سامانه های الکترونیکی گمرک ایران

به گزارش مجله بای بلاگ، گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال رونق فراوری با تحقق کامل گمرک هوشمند در آینده نزدیک، گامی بزرگ در جهت ارتقای سرعت و کیفیت خدمات به ذی نفعان خود بویژه فراوریکنندگان و صادرکنندگان بردارد.

توسعه موفقیت آمیز سامانه های الکترونیکی گمرک ایران

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه، دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور مالی و دارایی طی پیامی ضمن تبریک روز جهانی گمرک ابراز امیدواری کرد؛ گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با کوشش شبانه روزی نیروی انسانی توانمند خود، در حفظ و حراست از مرزهای مالی کشور، خدمات قابل توجهی را به مردم شریف ایران اسلامی و فعالان مالی بویژه در حوزه صادرات و واردات ارائه می کند.

بدون تردید کوشش برای تحقق ماموریت ها و وظایف خطیر این سازمان راهبردی جزء با بکارگیری فناوری های نوین از جمله هوش مصنوعی و سیستم های هوشمند در محیطی دانش بنیان میسر نخواهد بود.

از این رو طی سال های اخیر اولویت فعالیت های گمرک به اجرای طرح ها و برنامه های متکی بر روش های الکترونیکی و هوشمند معطوف شده است که حاصل این کوشش ها، توسعه موفقیت آمیز سامانه های الکترونیکی به منظور روان سازی فرآیند ترخیص کالا، کاهش و حذف مراحل اضافی تشریفات گمرکی و کاغذ از چرخه عملیات فنی و اداری، حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان به وسیله ارائه تسهیلات و خدمات گمرکی آسان، شفافیت و ارتقای سطح سلامت اداری، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، افزایش کارایی و اثربخشی تعامل و هماهنگی بین گمرک و سازمان های همکار، مناسب سازی شرایط برای بهبود فضای کسب وکار و... می باشد.

لذا انتظار می رود پیشرفت هوشمندسازی گمرک با اجرای برنامه های عملیاتی کارا و موثر با شتاب هر چه بیشتر ادامه یابد.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبریک 26 ژانویه روز جهانی گمرک، از عموم کارکنان و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران که در سنگر حفاظت از مرزهای مالی و تجاری کشور، متعهدانه به خدمت مشغولند، قدردانی کرده و توفیق این عزیزان را در پیشبرد اهداف مالی کشور از خداوند متعال خواهانم.

انتهای رپرتاژ آگهی

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 570

به "توسعه موفقیت آمیز سامانه های الکترونیکی گمرک ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه موفقیت آمیز سامانه های الکترونیکی گمرک ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید