تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ اولی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود عبدی در سخنانی، گفت: در طول دوران زندگیم، به سه تیم باشگاهی، عشقی فراتر از هر توصیف داشته ام، پرسپولیس، خیبر خرم آباد و منچستر یونایتد و بعد از مدت کوتاهی دوری از لرستان، دغدغه خیبر به عنوان یکی از بزرگ ترین دلبستگی های زندگی ام، به عنوان یکی از دل خوشی های مردم باوقار سرزمین مادری ام، مرا به سمت و سوی خرم آباد کشاند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ اولی شد

وی، گفت: پیوند من با لرستان و دیار زاگرس پیوندی ناگسستنی و جاودان است، من فرزند این سرزمین رنج دیده، همیشه با خود رویایی در سر می پروراندم، رویایی که بتواند، با خود شور، شوق غرور و بلندپروازی را برای مردم لرستان به ارمغان بیاورد.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، شرح داد: خیبر خرم آباد یکی از تیم های پر هوادار ایران، می توانست بخشی از آن رؤیا را به واقعیت تبدیل کند، نمی خواهم با پرداختن به تلخی های فصل گذشته، کام شما را تلخ کنم، اما در همین حد بگویم که باشگاه در فصل گذشته در قبال مجموعه تیم خیبر، تمام و کمال به تعهدات خود جامه عمل پوشاند، ولی در شرایطی که یک قدم تا صعود باقی مانده بود، این امر محقق نشد.

عبدی، افزود: امسال با استراتژی و هدفمند کار را پیش بردیم، با ایجاد بهترین شرایط و با امکانات مناسب، اردوی پیش از فصل را در تهران آغاز کردیم، در بازی های محبت آمیز که پشت سر گذاشتیم، فارغ از نتایج قابل قبول، از نظر فنی و شخصیت، تیم خیبر به یک بلوغ چشم نواز دست پیدا کرده است.

وی، ادامه داد: برای رسیدن به این شرایط و در مسیری که پشت سر گذاشته ایم، ناجوانمردانه، مورد اتهام واقع شدیم، سنگ اندازی های زیادی صورت گرفت، اما من عزم خود را برای به ساحل رساندن این کشتی طوفان زده، جزم کرده بودم، هر چقدر که بیشتر زخم می زدند، سماجت و تلاش هایم بیشتر و بیشتر می شد و امروز در اوج غرور مفتخرم که خبر دسته اولی شدن خیبر خرم آباد را به اطلاع مردم عزیز لرستان برسانم.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، بیان داشت: حضور خیبر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، هدیه ای است از جانب بنده در مقابل سال ها تمدن، اصالت و رنج های مردمی که لیاقت بهترین ها را دارند.

بنابر این گزارش، برنامه سه هفته اول تیم فوتبال خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول شامل: هفته اول - یکشنبه 2 آذر 1399 خیبر خرم آباد - چوکا تالش- ساعت 15:30- ورزشگاه تختی خرم آباد هفته دوم - یکشنبه 9 آذر 1399 بادران تهران - خیبر خرم آباد- ساعت 14:45- ورزشگاه شهدا اسلامشهر هفته سوم - شنبه 15 آذر 1399 خیبر خرم آباد - استقلال ملاثانی- ساعت 15- ورزشگاه تختی خرم آباد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4922

به "تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ اولی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ اولی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید