جدیدترین قیمت گوشت قرمز

به گزارش مجله بای بلاگ، بر اساس مشاهدات میدانی از بازار قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی ها 330 تا 375 هزار تومان و در میادین نیز 232 هزار تومان است.

جدیدترین قیمت گوشت قرمز

به گزارش ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 330 تا 375 هزار تومان، سردست 330 تا 385 هزار تومان، ران گوسفندی 370 تا 435 هزار تومان، گردن 330 هزار تومان و ران گوساله 300 تا 335 هزار تومان است.

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در بعضی منطقه ها بیشتر و در بعضی کمتر نیز باشد.

در میادین میوه وتره بار نیز بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار هر کیلو شقه گوسفندی کامل با قیمت 232 هزار تومان، هر کیلو گوشت گوساله داخلی با قیمت 215 تا 225 هزار تومان و گوشت وارداتی نیز زیر قیمت های مذکور عرضه می گردد.

با متخلفان برخورد قانونی می گردد

بعلاوه در راستای افزایش قیمت گوشت قرمز و انتشار اخباری مبنی بر فروش گوشت کیلویی 500 هزار تومان مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت که طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور شروع شده است. بعلاوه از فروشگاه های عرضه گوشت در تهران، بر اساس فاکتورهای خرید، طرح نظارت را اجرایی نموده ایم. در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی به وسیله فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی بعلاوه اضافه کرد که بر اساس میانگین، قیمت لاشه گوشت گوسفندی بین 280 تا 295 هزار تومان برآورد می گردد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: انجمن بسته بندی گوشت هر هفته بر اساس استمرار فراوری خود، قیمت ها را طبق دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کننده و فراوریکننده و طبق بسته بندی های مختلف ران، سردست، خورشتی به بازار عرضه می نماید.

امرالهی تاکید نمود: بسته 509 هزار تومانی گوشت که خیلی جنجال کرد، بدون چربی و استخوان بود و بر اساس لاشه 295 هزار تومان قیمت خورده بود.

وی اضافه کرد: سهم این گوشت از 400 تن مصرف تهران تنها 97 کیلوگرم بود که از انجمن بسته بندی خواسته ایم تا اطلاع ثانوی گوشت لوکس و لخم به بازار عرضه نکنند و تنها گوشت بر اساس عرف بازار عرضه گردد.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در سرانجام توضیح داد: عناصری که از گرانفروشی گوشت نفع می برند به این موضوع ورود کردند و جو رسانه ای کشور را ملتهب ساختند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8901

به "جدیدترین قیمت گوشت قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت گوشت قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید