جشنواره عیدانه ایمپلنت با روکش بدون درد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایمپلنت بدون درد

ایمپلنت بدون درد یا کاشت دندان برترین انتخاب برای جایگزینی دندان های از دست رفته است.

جشنواره عیدانه ایمپلنت با روکش بدون درد

شاید برای بسیاری از ما حتی تصور عارضه ای به نام بی دندانی سخت باشد، ولی متاسفانه به دلایل زیادی این احتمال وجود دارد که یک یا چند دندان خود را از دست بدهیم. تاچند دهه پیش اگر چنین اتفاقی می افتاد هیچ راهی غیر از استفاده از دندان های مصنوعی نبود، ولی خوشبختانه، هم اکنون قراردادن ایمپلنت در فک و یا کاشت دندان ساده است و ناراحتی خاصی را در پی ندارد و تا خاتمه عمر می تواند نقش دندان واقعی را ایفا کند.

در بیمارانی که از نظر بافت لثه و استخوان دارای شرایط مناسبی باشند، می توان کاشت دندان را بدون احتیاج به جراحی گسترده و با روشی ساده و با کمترین میزان درد و خونریزی برای بیمار انجام داد.

ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی دکتر پیروز فولادگر به روش نوین و پیشرفته پانچ انجام می گردد. این روش احتیاج به جراحی ندارد و بدون درد و خونریزی می باشد و به وسیله برترین نوع ایمپلنت های دندانی انجام می گردد. بیماران می توانند، در شرایط خاص در همان روز که عمل کاشت دندان را انجام می دهند با دندان های تازه خود به خانه بازگردند.

ایمپلنت بدون درد چیست؟

ایمپلنت دندان یک نوع پایه فلزی خاص از جنس تیتانیوم است که با سلول های بدن کاملا سازگار می باشد.

ایمپلنت به عنوان جایگزین ثابت و دائمی برای دندان از دست رفته است که به وسیله دندانپزشک برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. دندانپزشک، ایمپلنت دندان را داخل استخوان فک قرار داده و قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده را بر روی آن قرار می دهد. افرادی که یک یا چند دندان و یا حتی کل دندان های خود را از دست داده اند با استفاده از ایمپلنت و کاشت دندان می توانند زیبایی طرح لبخند و توانایی جویدن طبیعی خود را بازیابند. در ایمپلنت بدون جراحی یا پانچ به جای اینکه لثه شکافته گردد و در معرض دید کامل قرار بگیرد، جراحان ماهر محل قرار دادن ایمپلنت را به راحتی حس می کنند و حتی تراکم استخوان را هم کاملاٌ در این اسکن ها می توانند مشاهده کنند.

چه کسانی برای انجام دادن این درمان مناسب هستند؟

بیشتر افراد نامزد های مناسبی برای استفاده از ایمپلنت به روش پانچ هستند. یک کاندید مناسب برای استفاده از این روش درمانی باید دارای شرط زیر باشد:

  • استخوان کافی برای جوش خوردن ایمپلنت در فک داشته باشد: به هر حال برخی افراد که استخوان های فک خود را از دست داده اند نیز می توانند از این روش درمانی استفاده کنند، اما در ابتدا ضروری است استخوان فک با استفاده از روش های درمانی خاص، ترمیم گردد.

عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور

عضو انجمن دندانپزشکان ایران

رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال 1371

دندانپزشک زیبایی و جراحی معروف ترین و معتبرترین برندهای ایمپلنت آمریکا و اروپا (سوئیس ، آلمان ، فرانسه ، سوئد و کره جنوبی)

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons کشور آمریکا

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد

دارای تجربه 25 سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور

جشنواره عیدانه

ایمپلنت با روکش با تکنولوژى روز

2500000 تومان مدت محدود

بدون جراحى و بدون درد و استرس

02122089003

02166466298

@dr.fooladgar

drfooladgar.com

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 9019

به "جشنواره عیدانه ایمپلنت با روکش بدون درد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره عیدانه ایمپلنت با روکش بدون درد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید