خبرنگاران آزادسازی 117 هکتار از اراضی ملی قزوین

به گزارش مجله بای بلاگ، قزوین - خبرنگاران - 117 هکتار از اراضی ملی استان قزوین که از سوی سودجویان مورد تعرض و تصرف قرار گرفته بود در سه ماهه سال جاری برطرف تصرف و آزاد شدند.

خبرنگاران آزادسازی 117 هکتار از اراضی ملی قزوین

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بیشتر این اراضی از نوع مرتع بوده اند که در آنها به شکل غیرمجاز کار کشت گیاه و نهال و و احداث سازه های ساختمانی صورت گرفته بود که در راستای اجرای تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت از اراضی ملی و به موجب صدور احکام قضائی خلع ید و آزاد شدند.

سرهنگ بهرام ترکاشوند با اشاره به اینکه اراضی آزاد شده در قالب 31 قطعه بوده است،اضافه نمود: بیشترین اراضی آزادسازی شده به ترتیب مربوط به شهرستان های تاکستان، قزوین و بوئین زهرا بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین یادآور شد: هرگونه دخل و تصرف و تعرض به اراضی ملی و تغییر کاربری و آسیب به آنها جرم بوده و پیگیرد قضائی را به دنبال دارد.

این مسوول با اشاره به نقش مردم در حفاظت و حراست از اراضی ملی، گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی استان قزوین به وسیله خظ تلفن 1504 به شکل شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است.

استان قزوین دارای 853 هزار و 485 هکتار مرتع، 29 هزار و 150 هکتار بیابان و 28 هزار و 157هکتار جنگل است که مجموع آنها اراضی ملی و منابع طبیعی استان را تشکیل می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3084

به "خبرنگاران آزادسازی 117 هکتار از اراضی ملی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزادسازی 117 هکتار از اراضی ملی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید