خبرنگاران تمام راه های اصلی و فرعی به گیلانغرب مسدود شد

به گزارش مجله بای بلاگ، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار گیلانغرب گفت: تمام راه های اصلی و فرعی به این شهرستان و همچنین جاده های دسترسی به مناطق گردشگری و طبیعی به منظور مقابله با ویروس کرونا مسدود شد.

خبرنگاران تمام راه های اصلی و فرعی به گیلانغرب مسدود شد

کوروش محمودیان روز سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانس با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اضافه نمود: در جهت ممانعت از هرگونه اجتماع تیم های واکنش سریع تشکیل شده تا درصورت مشاهده هرگونه خورو و یا افراد در مناطق گردشگری و طبیعی بلافاصله نسبت به جمع آوری اقدام گردد.

وی اظهارداشت: طرح غربالگری 4030 در شهرستان گیلانغرب به صورت کامل اجرا شده و برنامه ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و معابر نیز توسط عوامل مرتبط همچنان اجرا و بازار نیز تعطیل شده است نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین امروز و فردا نیز تردد ناوگان حمل و نقل درون شهری ممنوع است و محور ویژنان هم از فردا مسدود است.

استاندار کرمانشاه نیز ضرورت کوشش بیشتر فرمانداران در مشارکت بیشتر و قانع کردن سازی مردم به منظور تحقق طرح درخانه بمانیم با مطلع سازی به وسیله مختلف و اطلاع رسانی سیار را مورد تاکید قرارداد.

هوشنگ بازوند از همه عوامل اجرای طرح غربالگری اعم از فرمانداران و مجموعه بهداشت و درمان قدردانی و بر به کارگیری عوامل راهداری، منابع طبیعی، محیط زیست و دهیاران درجهت انسداد ورودی تفرجگاه ها و جلوگیری از هرگونه اجتماع درحاشیه جاده ها تاکید نمود و خواهان همکاری بیشتر مردم شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1481

به "خبرنگاران تمام راه های اصلی و فرعی به گیلانغرب مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام راه های اصلی و فرعی به گیلانغرب مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید