خبرنگاران حاتمی: دیدار پارس جنوبی و استقلال بدون برنامه ریزی برگزار گشت

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فدراسیون فوتبال بدون هیچ برنامه مشخصی، دیدار ما و استقلال را برگزار کرد و این موضوع باعث شد بسیاری از بازیکنان ما مصدوم شوند.

خبرنگاران حاتمی: دیدار پارس جنوبی و استقلال بدون برنامه ریزی برگزار گشت

بابک حاتمی مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دیدار معوقه تیمش برابر استقلال که با باخت 2 بر صفر تیم میزبان همراه بود، گفت: بازی خوبی بود. ما در نیمه نخست به دلیل خستگی بسیار زیاد نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. در نیمه دوم با اینکه تعویض اجباری داشتیم اما شرایط برای ما بهتر شد و بازی کامل در اختیار تیم ما بود.

وی ادامه داد: در این دیدار فشار زیادی به تیم پارس جنوبی وارد شد. ما در 10 روز، 2 دیدار سنگین با تیم های پیکان و پدیده داشتیم که باعث شده بود همه بازیکنان با خستگی و مصدومیت در مقابل استقلال حاضر شوند. این دیدار به طور کامل بدون برنامه ریزی برگزار شد. فدراسیون فوتبال یک مرتبه و بدون دادن وقت به باشگاه گفت که باید برای این بازی حاضر شویم. ساعت پنج صبح با پرواز تیم ما به شهر جم رسید و به نوعی مجبور شدیم که در این دیدار به میدان برویم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: در حال حاضر این همه مصدوم داریم و ادامه فصل کار بسیار دشواری شده است و هیچ کس هم جوابگوی ما نیست. اگر نمی توانند برنامه ریزی درستی داشته باشند بهتر است که لیگ را تعطیل کنند. چرا باید تیم های شهرستانی همیشه بیشترین آسیب را ببینند؟

وی در خصوص آمدن سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی به تیم پارس جنوبی جم، گفت: حضور او شوک بسیار مثبتی برای تیم ما بود. پورموسوی مربی باشخصیت و فنی است و ما با حضور او توانستیم نتایج خوبی کسب کرده و تیم را از انتهای جدول بالا بکشیم.

حاتمی در خاتمه شرح داد: در حال حاضر در خطر سقوط نیستیم و باید در چهار هفته خاتمهی نتیجه بگیریم که جایگاه تیم را در جدول تک رقمی کنیم. مردم جم لایق این هستند که یک تیم خوب در شهرشان داشته باشند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم که شرمنده مردم این شهر نشویم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3449

به "خبرنگاران حاتمی: دیدار پارس جنوبی و استقلال بدون برنامه ریزی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حاتمی: دیدار پارس جنوبی و استقلال بدون برنامه ریزی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید