خبرنگاران نماینده تربت حیدریه بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید نمود

به گزارش مجله بای بلاگ، تربت حیدریه- خبرنگاران- نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کنار گداشتن دعواهای سیاسی گفت: ضرورت دارد برای خدمت به مردم پا به میدان جهاد گذاشت.

خبرنگاران نماینده تربت حیدریه بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید نمود

محسن زنگنه روز شنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه اضافه کرد: شاخص ما برای مدیران دستگاه های اجرایی، کار جهادی و شایسته سالاری است و در برابر کسانی که بخواهند حواشی ایجاد نموده و ما را از جهت اصلی منحرف نمایند، با قدرت خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: بعضی افراد علاقه دارند در فضای مجازی فضا را ملتهب نشان دهند، اما واقعیت ها اینگونه نیست.

این نماینده مجلس گفت: عزم نمایندگان و رییس مجلس شورای اسلامی برای جهش فراوری است و بر این اساس ظرف چند روز آینده تشکیل کمیسیون ویژه جهش فراوری در صحن مجلس به رای گذاشته می گردد و ریاست مجلس نیز در قالب سفرهای استانی و شهرستانی مسایل مرتبط با آنها را پیگیری خواهد نمود.

وی اضافه کرد: یکی از شهرستان های حوزه انتخابیه 60 میلیارد ریال بودجه عمرانی دارد و این در حالی است که به شهرستان دیگری در این استان با جمعیت 27 هزار نفر، 240 میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص داده شده است و همین شهرستان با این حجم بودجه درخواست بودجه بیشتری دارد، لذا توقع داریم نخستین مراجعه نمایندگان به ما فرمانداران حوزه انتخابیه باشند.

زنگنه ادامه داد: در دهه کرامت یک کار عظیم در حوزه زعفران را به مردم معرفی خواهیم کرد که راهبرد اصلی آن اجرای عملیات جمع آوری، فرآوری و خشک کردن زعفران به صورت متمرکز است که در این برنامه 600 هزار نفر در روز حضور خواهند داشت.

وی گفت: همه پروژه ها در اولویت هستند و اعلام می کنیم مردم به شایعات توجه ننمایند و پروژه فولاد رخ ادامه خواهد یافت، اما بعضی مسائل آن از جمله مشکل تامین آب آن از محل تصفیه خانه فاضلاب باید رفع گردد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز گفت: مدیران دولتی حق ورود به فضای مجازی و مجادله با ادمین کانال ها را ندارند و دولت و مدیران باید در فضای حقیقی از عملکرد خود سخن بگویند.

علی رستمی اضافه کرد: بگو و مگوها در شهرستان تا حدی خوب است که منجر به مچ گیری و تسویه حساب های جناحی و شخصی نگردد.

وی با بیان اینکه از چند روز گذشته چند سطح دیگر به سطوح بیماری کرونا اضافه نموده شده است ادامه داد: این سطوح عبارت از سبز بی خطر، سفید کم خطر، زرد متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خطرناک می باشند که شرایط این خطه از این نظر نارنجی پرخطر گزارش شده است.

فرماندار تربت حیدریه احتمال بازگشت محدودیت ها و ممنوعیت ها را ممکن دانست و از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

در این جلسه علیرضا فهیمی، جانباز و آزاده دفاع مقدس به عنوان مدیر دفتر مرکزی ارتباطات مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی در تربت حیدریه معرفی گردید.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2928

به "خبرنگاران نماینده تربت حیدریه بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده تربت حیدریه بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید