خبرنگاران هر بشکه نفت خام آمریکا به 20 دلار رسید

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران-خبرنگاران- در ادامه سیر نزولی قیمت نفت، بهای جهانی طلای سیاه عصر چهارشنبه 14تا 24درصد سقوط کرد و به حداقل میزان خود طی 16 تا 18 سال اخیر رسید.

خبرنگاران هر بشکه نفت خام آمریکا به 20 دلار رسید

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت 99) با 6 دلار و 58 سنت معادل 24.42 درصد کاهش به 20دلار و 37 سنت رسید و به کم ترین میزان در 18 سال گذشته رسید.

قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل ماه می (اردیبهشت/ خرداد 99) نیز شامگاه چهارشنبه به وقت گرینویچ با 14.2 درصد کاهش به 24 دلار و 65 سنت رسید که از ماه می 2003 (اردیبهشت/ خرداد) تا به امروز بی سابقه بوده است.

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس اعلام کرد که افت شدید تقاضای نفت در نتیجه شیوع کرونا بسیار شدید است و پیش بینی می شود که قیمت نفت باز هم کاهش یابد و به بشکه ای 20 دلار در هر بشکه برسد، افتی که بازار جهانی نفت از سال 2002 تجربه نکرده است.

براساس پیش بینی این بانک سرمایه گذاری، تا سرانجام ماه مارس (اسفند/ فروردین) شیوع کووید-19، موجب خواهد شد که تقاضا برای خرید نفت هشت میلیون بشکه روزانه کاهش یابد.

با بسته شدن شدن مدارس، شرکت ها و قرنطینه شدن برخی کشورها و شهرها در سراسر جهان در 10 روز گذشته، قراردادهای نفتی بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده اند، در حالی که دولت ها در سراسر جهان از ساکنان خود می خواهند که به این قوانین پایبند باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1298

به "خبرنگاران هر بشکه نفت خام آمریکا به 20 دلار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هر بشکه نفت خام آمریکا به 20 دلار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید