خبرنگاران کشف انبار دیگر ملزومات بهداشتی در البرز

به گزارش مجله بای بلاگ، کرج - خبرنگاران - سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، انبار بزرگ ملزومات بهداشتی احتکاری را در شهرستان اشتهارد کشف و ضبط کردند.

خبرنگاران کشف انبار دیگر ملزومات بهداشتی در البرز

به دنبال شیوع بیماری کرونا و انتشار اخباری مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل ، اداره اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) طرح مقابله با سودجویان را کلید زد و تا به امروز توانسته تعداد زیادی اقلام بهداشتی و لوازم پزشکی احتکاری را کشف و ضبط کند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، نیروهای اطلاعات سپاه استان البرز در این عملیات پیروز به کشف چهارمیلیون عدد دستکش یکبار مصرف، 15 گونی دستکش فله ای، 96 هزار ست سرم و یک میلیون و 200 هزار سرنگ انسولین شدند.

متخلفان این لوازم را از کشورهای چین، مالزی و هندوستان با ارز دولتی وارد کشور می کردند و پس از دپو در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد، آن ها را بسته بندی با مارک داخلی کرده و سپس هم برای صادرات و هم برای فروش در داخل کشور عرضه می کردند.

بر اساس این گزارش این انبار پلمب و لوازم مربوطه ضبط و متخلفین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

روابط عمومی سپاه استان البرز از مردم استان خواست ، گزارش های خود مربوط به احتکار لوازم بهداشتی و پیشگیرانه بیماری کرونا را با سامانه 114 سازمان اطلاعات سپاه ارایه دهند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز چهارشنبه 14 اسفند ماه وزارت بهداشت و درمان مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران به 2 هزار و 922 نفر و فوتی در اثر کرونا به 92 نفر رسیده است و 552 نفر در مجموع بهبود یافته اند.

در استان البرز 112 نفر مبتلا و شمار جانباختگان هفت نفر اعلام شده است.

حدود 20 نفر از مبتلایان کرونا در البرز از بیمارستان ترخیص شدند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1068

به "خبرنگاران کشف انبار دیگر ملزومات بهداشتی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف انبار دیگر ملزومات بهداشتی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید