خبرنگاران 127 پرونده تخلف برای اصناف چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، شهرکرد- خبرنگاران- معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:همزمان با اجرای طرح نظارتیضیافت رمضان 127 مورد پرونده تخلف به ارزش 79میلیارد و 109 میلیون و 145 هزار و 487 ریال برای اصناف متخلف استان تشکیل شد.

خبرنگاران 127 پرونده تخلف برای اصناف چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ، بیژن بهرامی گفت: همزمان با طرح تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان چهار هزار و437 مورد بازرسی از اصناف این استان انجام شد، که 127 مورد پرونده تخلف در همین زمینه تشکیل شده است.

وی توضیح داد: در این طرح، بر روی کالاهایی همچون موادغذایی ،شکر، برنج، انواع میوه تره بار، انبارها، کارخانجات تولیدی مواد بهداشتی آرایشی، شوینده ها، داروخانه ها نظارت شد، که بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی است.

وی اعلام کرد: طرح نظارتی ضیافت رمضان در قالب نظارت بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت کالاهای پر مصرف نظیر مواد پروتئینی، شکر، زولبیا و بامیه، خرما، برنج، روغن و حبوبات تا انتها این ماه مبارک ادامه دارد.

بهرامی اضافه نمود: رعایت نرخ های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از مواردی است که همه اصناف ملزم به رعایت آن هستند.

وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به وسیله شماره تلفن 124 گزارش دهند.

به گزارش خبرنگاران، هم اینک بیش از30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2181

به "خبرنگاران 127 پرونده تخلف برای اصناف چهارمحال و بختیاری تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 127 پرونده تخلف برای اصناف چهارمحال و بختیاری تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید