خبرنگاران 9 واحد صنفی متخلف در ایلام پلمپ شد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام از پلمپ 9 واحد صنفی متخلف اطلاع داد و گفت: در این راستا 18 پرونده تخلف تعزیراتی به ارزش بیش از 560 میلیون ریال نیز تشکیل شده است.

خبرنگاران 9 واحد صنفی متخلف در ایلام پلمپ شد

علیرضا لطفی علی آبادی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اطلاع رسانی به مردم و همچنین افزایش مشارکت مردمی در کنترل بازار اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام بصورت شبانه روزی نظارت و بازرسی بر بازار و بویژه عرضه کنندگان اقلام مرتبط با این بیماری را در پیش گرفته است.

وی اضافه نمود: شهروندان هرگونه گران فروشی، احتکار، تقلب، امتناع از عرضه کالا را با شماره تلفن های 135 تعزیرات حکومتی، 124 سازمان صمت، یا 190 دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی کنند.

لطفی علی آبادی یادآور شد : مردم اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی ڪننده و نظایر آن را باقیمت مصوب فقط از مراکز مجاز تهیه کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید نمود: از مردم می خواهیم هرگونه عرضه اقلام بهداشتی به وسیله مراکز غیرمجاز را به شماره تلفن های 135 تعزیرات حڪومتی، 124 سازمان صمت، یا 190 دانشگاه علوم پزشکی اعلام نمایید.

وی ادامه داد: واحد گشت های سیار تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، بهداشت، اصناف، معاونت غذا و دارو در دو نوبت صبح و بعدازظهر مشغول رصد بازار هستند.

لطفی علی آبادی با بیان این که هم اکنون تعداد 10 اکیپ در دو نوبت صبح و بعدازظهر بازار استان و شهرستان های تابعه را پوشش می دهند، گفت: در چند روز گذشته بیش از 500 مورد بازرسی به عمل آمده است که درنتیجه این بازرسی ها، تعداد 9 واحد با حضور دادستانی مرکز استان پلمپ و 18 پرونده تخلف تعزیراتی به ارزش بیش از 56 میلیون تومان نیز تشکیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1079

به "خبرنگاران 9 واحد صنفی متخلف در ایلام پلمپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 واحد صنفی متخلف در ایلام پلمپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید