خیز پرشتاب ویروس کرونا در ایتالیا

به گزارش مجله بای بلاگ، شیوع ویروس کرونا در ایتالیا وضع درمانی در این کشور را به مرز بحران رسانده است.

خیز پرشتاب ویروس کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ، در حالی که فرایند صعودی شیوع کرونا در ایتالیا شمار مبتلایان به این ویروس را تا ظهر روز دوشنبه به بیش از 25 هزار نفر و قربانیان را به دو هزار نفر افزایش داده است، گزارش ها از استان های شمالی ایتالیا، حاکی از کمبود تجهیزات پزشکی و پر شدن تخت های بیمارستانی به ویژه در بخش های مراقبت های ویژه است.

متئو باستی، پزشک متخصص بیماری های عفونی گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا در ایتالیا تکان دهنده است. در مدت کوتاه یک هفته تا 10 روز شمار بسیار زیادی از مردم به ویروس کرونا آلوده شده اند که این مسئله بخش درمان و پزشکی کشور را مختل خواهد نمود.

در همین حال اتیلیو فونتانا استاندار لومباردیا که شهر میلان مرکز آن است به علت کمبود تخت بیمارستانی در این استان پیشنهاد داد که در محل نمایشگاه بین المللی این شهر یک بیمارستان عظیم صحرایی راه اندازی گردد.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا در پیغام جدید خود خطاب به مردم کشورش با بیان اینکه با وجود شمار بسیار بالای مبتلایان به کرونا هنوز این کشور به بالاترین سطح و نقطه بحرانی این بیماری نرسیده است بار دیگر خانه نشینی را نسخه اجباری کرونا خواند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1261

به "خیز پرشتاب ویروس کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز پرشتاب ویروس کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید