راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد

به گزارش مجله بای بلاگ، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه ای، توافق نامه راه اندازی اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضا کردند.

راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه ای، توافق نامه تأسیس، راه اندازی و اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضاء کردند.

بر اساس این توافق نامه که در چارچوب دستورالعمل مصوب هییت امنای دانشگاه یزد به امضای طرفین رسید، زمینی به مساحت 25 هکتار از اراضی دانشگاه یزد به مدت 33 سال برای راه اندازی این پردیس اختصاص یافت.

پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد شامل اجزای مختلف زنجیره توسعه نوآوری و فناوری شامل مرکز نوآوری، شتاب دهنده، مرکز رشد، ساختمان های استیجاری و اراض پردیس می گردد که حاکمیت آن شامل تصویب چارچوب های کلان و نظارت عالیه بر آن برعهده هیأت امنای دانشگاه است.

این پردیس از لحاظ ساختاری زیرمجموعه دانشگاه یزد محسوب شده و زیر نظر شورای راهبری و سیاستگذاری پردیس فناوری و صنعتی متشکل از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورا، رییس پردیس فناوری و صنعتی به عنوان دبیر شورا، سه تن از اشخاص حقیقی از دانشگاه و صنعت به پیشنهاد رئیس دانشگاه، رئیس پارک علم و فناوری یزد و یک نفر شخص حقیقی به پیشنهاد رئیس پارک، اداره می گردد.

لازم به ذکر است در چارچوب این توافق نامه، شرکت ها و واحد های فناور مستقر در پردیس فناوری و صنعتی مشروط به ارزیابی و تأیید پارک علم و فناوری یزد می توانند از امتیاز های قانونی پارک و تمام یا بخشی از خدمات و حمایت های پارک مشابه سایر واحد های فناور مستقر در پارک بهره مند شوند. بر همین مبنا مقرر شد حداقل یک سوم از ظرفیت های استقرار پردیس فناوری و صنعتی، به واحد های فناور معرفی شده از سوی پارک علم و فناوری یزد اختصاص داده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3720

به "راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید