رقابت ایالت های آمریکا بر سر تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، کمبود تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با بحران ویروس کرونا باعث شده نه تنها ایالت های آمریکا با یکدیگر بلکه با دولت فدرال نیز رقابت نمایند.

رقابت ایالت های آمریکا بر سر تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آسوشیتدپرس گزارش داد در پی کاهش ذخایر ملی تجهیزات پزشکی و محدودیت دسترسی به آنچه مانده است توسط دولت ترامپ، فرمانداران ایالت های آمریکا به سختی کوشش می نمایند تا برای ایالت های خود ماسک، دستگاه تنفسی، دستکش و سایر تجهیزات اساسی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا را تهیه نمایند.

یکی از فرمانداران به آسوشیتدپرس گفته است که آنها با یکدیگر و با دولت فدرال رقابت می نمایند. آنها شاهد جهش دوبرابری قیمت دستگاه تنفسی هستند و قیمت ماسک 10 برابر شده است. آنها دست احتیاج به سمت دوستان ثروتمند خود دراز نموده اند.

فرماندار ماساچوست تیمی را به چین فرستاده تا یک میلیون ماسک تهیه نمایند و فرماندار نیویورک دستور صادری نموده که بر اساس آن بیمارستان های خصوصی باید دستگاه های تنفسی را به مکان هایی اختصاص دهند که بیشترین احتیاج را دارند.

بر اساس این گزارش، این مسائل حتی باعث شد تا بسیاری از فرمانداران از دولت فدرال بخواهند تا به خریدهای مورد احتیاج سامان بدهد اما به نظر نمی رسد ترامپ علاقه ای به مداخله در بازار خصوصی داشته باشد.

لری هوگان فرماندار مریلند که ریاست مجمع ملی فرمانداران را نیز به عهده دارد گفت: این بزرگترین ناامیدی است. هوگان تاکید نموده که ایالت ها به صورت نامتوازن با یکدیگر رقابت می نمایند و حالا دولت فدرال نیز با فرمانداران رقابت می نماید و کشورهای دیگر نیز با آمریکا رقابت می نمایند.

هوگان به آسوشیتدپرس گفت هر چند پیشرفتی در زمینه توزیع تجهیزات انبار شده از سوی دولت فدرال دیده می گردد اما آنچه اختصاص داده می گردد درصد خیلی کمی از احتیاج ایالت ها است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1554

به "رقابت ایالت های آمریکا بر سر تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ایالت های آمریکا بر سر تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید