روحانی: روز افتخار آفرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد ، ارتباط مستقیم از وزارت کشور با 98 درصد صندوق های برقرار است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که روز افتخار آفرین دیگری در انقلابمان ثبت خواهد شد، گفت: خوشبختانه یک ارتباط مستقیم از وزارت کشور بصورت آنلاین با 98 درصد صندوق های رای برقرار است.

روحانی: روز افتخار آفرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد ، ارتباط مستقیم از وزارت کشور با 98 درصد صندوق های برقرار است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور پس از انداختن آرای خود در صندوق مستقر در ستاد انتخابات کشور، گفت: بسیار شادمانیم که روز افتخار آفرین دیگری در انقلابمان ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک ارتباط مستقیم از وزارت کشور بصورت آنلاین با 98 درصد صندوق های رای برقرار است.

رییس جمهور گفت: تشخیص هویت به صورت الکترونیکی انجام می گردد و آقای وزیر تلاشش را بیشتر کند تا تمام همه چیز الکترونیکی گردد.

روحانی گفت: اولین انتحابات مجلس، در اسفند 58 برگزار گردید و چهل سال از آن روز می گذرد و علیرغم سختی ها انتخابات در موقع خودش انجام شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز 40 سال از آن موقع می گذرد و ما آماده هستیم که به مجلس یازدهم رأی بدهیم، مطرح کرد: علیرغم همه سختی ها و مسائل و شرایط جنگ، 11 دوره انتخابات مجلس به خوبی برگزار گردیده است. کشور ما شرایط مختلفی از جمله جنگ را تجربه نموده است. امام (ره) بسیار حساس بودند که انتخابات در موعد قانونی خود برگزار گردد و حتی یک روز هم در برگزاری انتخابات تأخیر ایجاد نگردد.

وی گفت: در تاریخ دموکراسی در دنیا و ایران سابقه ندارد که مجالس پشت سر هم با برگزاری انتخابات تشکیل شوند. به حمدالله در ده دوره مجالس، در زمان قانونی خود تشکیل و جایگزین شدند.

روحانی با تاکید بر اینکه شادمان هستیم که یازدهمین مجلس شورای اسلامی با رأی ارزشمند ملت ایران تشکیل می گردد، گفت: مردم امروز با رأی خود در حال تشکیل مجلس یازدهم هستند. امیدواریم بهترین ها به مجلس یازدهم راه پیدا نمایند و خواست مردم مبنی بر تشکیل مجلسی فعال تر و پرشورتر و مجلسی که مسائل زندگی مردم را بهتر حل نموده و قوانین ضروری را سریعاً تصویب می نماید، در نظارت و قانونگذاری مقید به قانون اساسی است، محقق گردد.

رئیس جمهور گفت: تمام مجالس گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته، اما مجالس خوبی بوده است. مجلس اول که به نظرم بهترین مجلس شورای اسلامی بوده است و امیدوارم مجلس یازدهم هم مورد رضایت خداوند و مردم باشد.

روحانی در سرانجام به همه دست اندرکاران انتخابات خسته نباشید گفت و اضافه نمود: از همه کسانی که امنیت صندوق ها را تأمین نموده، نظارت بر انتخابات را برعهده دارند، رسانه ها که مردم را به پای صندوق رأی دعوت کردند تشکر می کنم. ان شاءالله ملت ما افتخار جدیدی را خواهد آفرید و دشمنان بیش از گذشته مأیوس خواهند شد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 887

به "روحانی: روز افتخار آفرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد ، ارتباط مستقیم از وزارت کشور با 98 درصد صندوق های برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: روز افتخار آفرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد ، ارتباط مستقیم از وزارت کشور با 98 درصد صندوق های برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید