روسیه، اروپا را تهدید کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، فارس نوشت: وزارت خارجه روسیه روز آدینه گفت که به تحریم های اتحادیه اروپا علیه سرویس اطلاعاتی ارتش این کشور پاسخ متقابل خواهد داد.

روسیه، اروپا را تهدید کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وزارت خارجه روسیه روز آدینه اعلام نمود که به تحریم های اقتصادی و مسافرتی اتحادیه اروپا علیه سرویس اطلاعاتی ارتش روسیه به دلیل اتهامات حملات سایبری پاسخ متقابل خواهد داد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: البته که این اقدام غیردوستانه توسط اتحادیه اروپا بی پاسخ باقی نخواهد ماند. در دیپلماسی هر چیزی پاسخ متقابل دارد.

اتحادیه اروپا در اولین اقدام خود درباره جرایم سایبری، سازمان فناوری های ویژه سرویس اطلاعات ارتش روسیه را تحریم کرد.

اتحادیه اروپا مدعی است که این سازمان روسی، در ژوئن 2017 دو حمله سایبری انجام داده که در این حمله شرکت های متعدد اروپایی آسیب دیده و با ضررهای اقتصادی هنگفتی روبرو شدند.

همچنین این سازمان روسی متهم است که در سال های 2015 و 2016 دو حمله سایبری به شبکه برق اوکراین انجام داده است.

انگلیس، آمریکا و کانادا نیز پیش از این ادعا نموده بودند که روسیه در حال به سرقت بردن اطلاعات محققانی است که به دنبال تهیه یک واکسن ویروس کرونا هستند.

این در حالی بود که وزارت دفاع روسیه از مثبت بودن نتایج تحقیقات دانشمندان بومی خود بر روی واکسن کرونا اطلاع داد و اعلام نمود که این واکسن بسیار ایمن و مقاوم است در مرحله سوم آزمایش های بالینی قرار گرفته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3533

به "روسیه، اروپا را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، اروپا را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید