روش های معین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

به گزارش مجله بای بلاگ، معین جنسیت جنین قبل از هفته بیستم بارداری با سونوگرافی معین نمی گردد اما با اسفاده از روش های سنتی تا حدودی می توان جنسیت جنین را معین کرد.

روش های معین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

معین جنسیت جنین همواره یکی از موضوعات جذاب برای خانواده ها بوده است. امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته سونوگرافی معین جنسیت، این امر به راحتی امکان پذیر است اما در گذشته این مادرعظیم ها بودند که با تجربه ای که داشتند می توانستند دختر یا پسر بودن جنین را تشخیص بدهند. هر مادری به محض باردار شدن دوست دارد در همان هفته های اول بارداری بداند فرزندش چه جنسیتی دارد. با روش هایی که در ادامه این مقاله ذکر خواهیم کرد می توان به صورت تقریبی جنسیت جنین را معین کرد.

باید به این موضوع دقت داشت که این باورها با خرافات متفاوت هستند. تنگی نفس، ضربان قلب، شکل شکم، ورم صورت و چیزهایی از این دست را نمی توان در رده خرافات قرار داد. درست است که در کتاب های علمی پزشکی به هیچ کدام از این موارد اشاره نشده است ولی نمی توان با اطمینان آنها را رد کرد.

علائمی جهت معین جنسیت جنین

نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان سخت شده است؟ اگر مادر باردار با تنگی نفس روبرو شده باشد، نشانه این است که پسری در شکم دارد، اما اگر هیچ مسئله ای در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دخترا ست.

یکی دیگر از روش های معین جنسیت جنین، شمارش ضربان قلب است. در مادرانی که جنین پسر باردار هستند، ضربان قلب جنین 140 ضربه در دقیقه است.

آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیشتر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟ براساس باورهای عامه انگلیسی ها، پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دخترها معمولا به سمت چپ لگد می پرانند! اما در موقع خواب، پسر بیشتر در سمت چپ می خوابد، در حالی که دختر سمت راست را ترجیح می دهد.

یک اعتقاد قدیمی برای معین جنسیت جنین هست که می گویند اگر زن باردار میل شدیدی برای خوردن غذاهای شور داشته باشد، فرزندش پسر است. اگر شیرینی جات دوست داشته باشد، فرزندش دختر است.

حتما شما هم شنیده اید که جنین پسر مادر را زیبا می نماید و جنین دختر زیبایی را از مادر می گیرد. شاید این موضوع را نتوان با قدرت علم ثابت کرد اما مادرعظیم ها اصرار دارند که این ادعا چیزی جز حقیقت نیست. آنها می گویند دختردار شدن هورمون های مادر را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث جوش جوشی شدن مادران باردار می گردد. پس اگر دختردوست هستید، باید چند ماه زشت تر شدن را به جان بخرید.

تغییر اندازه سینه ها در زمان بارداری یک اتفاق طبیعی است که بدن مادر را برای شیردهی در آینده آماده می نماید. اما قدیمی ها می گویند اندازه سینه مادران باردار همواره یکسان نیست. از نظر آنها اگر سینه راست از چپ عظیم تر باشد، یعنی دختر در راه دارید اما اگر سینه چپ عظیم تر باشد، قرار است پسردار شوید.

زنان قدیمی معتقدند جنسیت جنین را با رنگ ادرار هم می توان تشخیص داد. آنها می گویند زنانی که رنگ ادرارشان زرد روشن است، قرار است پسر دار شوند اما آنهایی که جنین دختر در شکم دارند، ادرارشان به رنگ زرد تیره درمی آید.

شاید پیش از این چندان به حالت خوابتان توجه نکرده باشید اما برای معین جنسیت جنین خود، امشب که به تختخوابتان می روید، جهتی که در آن به خواب می روید را مورد توجه قرار دهید. مادرعظیم ها می گویند اگر به سمت چپ بخوابید، پسر در شکم دارید اما اگر تمایل بیشتری به خوابیدن به سمت راست داشته باشید، فرزند دختر به جهان خواهید آورد.

قدیمی ها می گویند این حالت برای زنانی اتفاق می افتد که قرار است دختردار شوند. به عقیده آنها جنین دختر باعث می گردد که مادر شکمی پهن داشته باشد اما زنانی که قرار است پسردار شوند، شکمی تیز و رو به جلو دارند.

تست هایی جهت معین جنسیت جنین

در این تست، باید کلم قرمز را در آب بجوشانید و آب آن را با ادرار خود مخلوط کنید. اگر آب صورتی شد، فرزند شما دختر است. اگر آب بنفش شد، کودکتان پسر است.

بعضی از زنان قدیمی اعتقاد دارند اگر زن باردار سیر بخورد و بوی آن در عرق بدنش منعکس گردد، فرزند پسر است. اگر هم عرقش بوی سیر ندهد، بچه دختر است.

برای معین جنسیت جنین خود می توانید از حلقه طلا بهره ببرید. حلقه را به نخی بلند ببندید. آن را بالای شکم خود بگیرید، اگر حلقه در جهت عقب و جلو حرکت کرد، فرزند دختر است. اگر به صورت دایره ای در بالای شکم حرکت کرد، فرزندتان پسر است.

این تست برای زنانی که برای نخستین بار است باردار می شوند، جواب نمی دهد. باید حتما قبلا یک بار زایمان داشته باشید. یک افسانه قدیمی آمریکایی برای معین جنسیت جنین بر این اصل راسخ است که می گویند، خط موی پشت گردن فرزند شما می تواند جنسیت فرزندی که باردار هستید را معین کند. اگر خط مو راست باشد، فرزند دختر است و اگر در یک جا جمع گردد، فرزند جنسیت مخالف فرزند کنونی شما خواهد داشت.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: setare.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4302

به "روش های معین جنسیت جنین بدون سونوگرافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های معین جنسیت جنین بدون سونوگرافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید