زیدان: بازی بدون تماشاگر را دوست ندارم

به گزارش مجله بای بلاگ، می دانیم که لحظات سختی داشتیم و بیشتر مردم وضعیتشان بدتر بود. شانس آوردیم که می توانیم دوباره بازی کنیم و از این اتفاق شاد هستیم.

زیدان: بازی بدون تماشاگر را دوست ندارم

سرمربی رئال مادرید دوست ندارد بدون حضور تماشاگران بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لالیگا برای رئال مادرید و برای زین الدین زیدان برمی شود. سرمربی فرانسوی در نشست خبری حاضر شد و پیش از ملاقات یکشنبه شب برابر ایبار صحبت کرد. زیدان می تواند دویستمین بازی اش را به عنوان سرمربی سفیدپوشان تجربه کند.

سرمربی فرانسوی پیش از آغاز مصاحبه درباره کسانی که بحران کرونا رویشان تاثیر گذاشت صحبت کرد و از کادر درمان قدردانی کرد. او گفت: می خواهم با تمام کسانی که عزیزانشان را از دست دادند ابراز همدردی کنم. همچنین از کادر درمان تشکر می کنم که برای نجات جان مردم کوشش کردند. آنها تمام توان خود را به کار بردند و همچنان در حال خدمت رسانی هستند. همچنین یاد تمام اعضای خانواده های مادریدی که ما را ترک کردند گرامی می دارم. شرایط سخت و عجیبی است.

زیدان درباره شرایط تیم خود گفت: می دانیم که لحظات سختی داشتیم و بیشتر مردم شرایطشان بدتر بود. شانس آوردیم که می توانیم دوباره بازی کنیم و از این اتفاق خشنود هستیم. از لحاظ فیزیکی خیلی خوب کار کردیم. هیچ شکی ندارم و آماده هستیم تا دوباره در میادین حاضر شویم.

او اضافه کرد: شرایط برای ما فرقی نخواهد نمود. مادرید این چنین است و ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم. سرم درد خواهد گرفت، مانند همواره. این کار من است و تمام سرمربیان با چنین شرایطی روبرو هستند. باید 25 بازیکن را انتخاب کنم. سه یا چهار بازیکن آسیب دیده داریم. تمام بازیکنان قابل دسترس روی فرم هستند و من باید از میان آن ها انتخاب کنم. همه در نیکمت حضور خواهند داشت و من آن را دوست دارم. در طول هفته خوب تمرین می نمایند.

رئال مادرید قرار است بازی های باقی مانده اش در لالیگا را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار کند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: دی استفانو ورزشگاه نهایی ماست. ما به بازی کردن در سانتیاگو برنابئو عادت داریم اما خود را با شرایط جدید وفق می دهیم. از این که در این ورزشگاه بازی می کنیم خشنودیم. فاصله ها فرقی ننموده و در اینجا تمرین نموده ایم. آماده هستیم تا در دی استفانو بازی کنیم. من دوست ندارم بدون تماشاگر بازی کنیم. با این حال هیچ چیز از شوقمان کم نخواهد نمود. مانند زمان هایی که با حضور طرفداران بازی می کردیم تمام کوششمان را به کار خواهیم برد.

زیدان درباره شرایط ادن هازارد و مارکو آسنسیو گفت: خبر خوب این است که آنها مانند دیگر بازیکنان زمان کافی برای آمادگی خود داشتند. آسنسیو به طور عادی تمرین می نماید. هازارد هم به همین شکل. آن ها شرایط بازی دارند و خبر خوبی است.

سرمربی رئال مادرید در خصوص پنج تعویض گفت: نه به نفعمان است نه به ضررمان. در شرایط خیلی عجیبی زندگی می کنی اما اکنون که همه هستند خشنودیم و خود را با شرایط جدید وفق می دهیم. اول از همه بازیکنان باید خود را سازگار نمایند چون آنها قرار است بازی نمایند.

تا به امروز برنامه چهار هفته لالیگا تعیین شده است. بارسلونای صدرنشین در همه هفته ها پیش از رئال مادرید بازی خواهد نمود. زیدان در این رابطه اظهار کرد: این برنامه است. همچنین می توانیم درباره روزهای استراحتمان صحبت کنیم و در آخر چه؟ ما از بازگشت بازی ها خشنودیم. با شرایط جدید خود را وفق می دهیم. عادت داریم که هر سه روز یک بار بازی کنیم. یک ماه و نیم پیش رو داریم و باید در بالاترین سطح ممکن ظاهر شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2683

به "زیدان: بازی بدون تماشاگر را دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بازی بدون تماشاگر را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید