زیدان: قهرمانی در ژن رئال است

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای اولین بار پس از تعطیلی مسابقات به خاطر بیماری کرونا مصاحبه ای انجام داد.

زیدان: قهرمانی در ژن رئال است

به گزارش خبرنگاران به نقل از آس، زین الدین زیدان برای نخستین بار پس از بازگشت به تمرینات مصاحبه کرد. سرمربی رئال مادرید به شبکه باشگاه گفت: خشنود هستم که پس از 70 روز می توانم با بازیکنانم تمرین کنم. همه از این اتفاق خشنود هستیم. برای آمادگی جسمانی برنامه ریزی نموده بودیم و همه خیلی خوب آن را در خانه هایشان انجام دادند. بازیکنان در زمان بازگشت به تمرینات روی فرم بودند.

سرمربی فرانسوی رئال درباره دومین هفته تمرینات گفت: از این که در کنار هم هستیم و می توانیم از کاری که دوست داریم لذت ببریم خشنود هستیم. هفته خیلی خوبی برای کار کردن بود، هر چند که کار در گروه های کوچک بود. با این حال توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. این هفته تیم را بهتر دیدم.

او اضافه نمود: بازیکنان تمرین کردن را دوست دارند اما بیش از همه دوست دارند بازی نمایند. آن ها منتظرند تا به زودی این کار را انجام دهند.

زیدان در خاتمه به آینده اشاره نمود و گفت: باید مثبت نگاه کرد. من خوب می بینم. بازیکنان یازده هفته باقی مانده را می بینند و می خواهند با قدرت آن را به خاتمه برسانند تا فاتح جام شوند. این در DNA باشگاه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2249

به "زیدان: قهرمانی در ژن رئال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: قهرمانی در ژن رئال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید