سود گزاف منچستریونایتد از آدیداس با کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش مجله بای بلاگ، منچستریونایتد با پیروزی برابر لستر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حالا قرارداد 75 میلیون پوندی خود با شرکت آدیداس را به صورت کامل دریافت خواهد نمود.

سود گزاف منچستریونایتد از آدیداس با کسب سهمیه لیگ قهرمانان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم اوله گونار سولشر در آخرین روز رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروز شد با دو گل برابر رقیب مستقیم خود در کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی برسد و صندلی سوم جدول رده بندی را از آن خود کند. اگر این تیم روز گذشته برابر لسترسیتی شکست می خورد کار خود را در رده پنجم جدول به انتها می برد و تنها می توانست در رقابت های لیگ راوپای فصل آینده به میدان برود. عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی به این معنا بود که آدیداس می توانست در فصل آینده 25 میلیون پوند از قرارداد 75 میلیون پوندی خود با این باشگاه را به آن ها پرداخت نکند. اما حالا این اتفاق رخ نخواهد داد و منچستریونایتد می تواند روی این سود گزافی که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان به دست آورده برای خرید بازیکنان جدید در طول تابستان پیش رو حساب کند. قرارداد لباس شیاطین سرخ با آدیداس دومین قرارداد گرانقیمت در تاریخ لیگ برتر و پس از قرارداد 80 میلیون پوندی لیورپول با نایکی است که در ژانویه 2020 نهایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3421

به "سود گزاف منچستریونایتد از آدیداس با کسب سهمیه لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود گزاف منچستریونایتد از آدیداس با کسب سهمیه لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید