سپاهان و صنعت نفت در یک قدمی صدرنشینی ، کار آسان پرسپولیس در تهران

به گزارش مجله بای بلاگ، هفته سیزدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام 5 بازی پیگیری می گردد که در حساس ترین بازی امروز سپاهان از شهرخودرو میزبانی می نماید.

سپاهان و صنعت نفت در یک قدمی صدرنشینی ، کار آسان پرسپولیس در تهران

به گزارش خبرنگاران از مهر، در روز دوم از هفته سیزدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، امروز 5 بازی برگزار می گردد که در این بازی ها تراکتور از آلومینیوم میزبانی می نماید، مس در رفسنجان با صنعت نفت ملاقات می نماید، پرسپولیس میزبان ماشین سازی است، سپاهان و شهرخودرو در اصفهان به مصاف هم می فرایند و فولاد میزبان پیکان است.

تراکتور - آلومینیوم

شاگردان رسول خطیبی بعد از پیروزی با ارزش و روحیه بخشی که هفته گذشته به دست آوردند و توانستند اولین شکست فصل پرسپولیس را به این تیم تحمیل نمایند، حالا با روحیه ای خوب در تبریز به مصاف تراکتور می فرایند.

تراکتور را می توان تیمی دانست که خطیبی برای ملاقات با آن سرشار از انگیزه است. بازگشت رسول به سرزمین پدری و بازی با سرخ پوشان تبریزی، قطعاً از جذابیت های خاص این ملاقات است.

تراکتوری ها با 19 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی خانگی صندلی خود را در کورس صدرنشینی تثبیت نموده و حتی به قهرمانی نیم فصل نیز امیدوار باشند. اما شاگردان خطیبی هم در صورت پیروزی در این بازی 18 امتیازی شده و می توانند صندلی خود را در میانه جدول تثبیت نمایند.

مس رفسنجان - صنعت نفت آبادان

نفتی های آبادان یکی از دو تیمی هستند که امروز شانس رسیدن به صدر جدول را دارند. آنها حتی اگر در صورت پیروزی به صدر جدول هم نرسند، باز هم می توانند از استقلال پیشی گرفته و در رده دوم قرار گیرند که این اتفاق خوبی برای این تیم است.

مس رفسنجان هم که در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی گرفته، با فراز امامعلی و محمد قاضی خط حمله خطرناکی را تشکیل داده و آنها نشان داده اند که در خانه خود به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند.

این ملاقات را می توان از ملاقاتهای مهم و حساس امروز دانست که می تواند صدر جدول را دستخوش تغییر نماید.

پرسپولیس - ماشین سازی

به نظر می رسد شاگردان یحیی گل محمدی که هفته گذشته نخستین شکست فصل خود را پذیرفتند، امروز کار چندان دشواری برای پیروزی در تهران نداشته باشند.

حریف امروز سرخ پوشان تنها تیم جدول است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و تنها یک اتفاق خارق العاده و عجیب است که ممکن است منجر به از دست رفتن پیروزی در این ملاقات برای پرسپولیس گردد.

پیروزی احتمالی برای ماشین سازی قعر جدولی باز هم منجر به جابجایی این تیم از انتهای جدول نمی گردد اما پیروزی برای پرسپولیس در این بازی می تواند این تیم را تا رده پنجم جدول بالا بیاورد که این اتفاق مهمی برای آنهاست.

مهم ترین اتفاق برای پرسپولیس امروز بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب این تیم است. کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی گذشته تعیین شد بود و نبودش برای این تیم چه مقدار تاثیرگذار است.

خطرناک ترین بازیکن ماشین سازی پیمان میری مهاجم 4 گله این تیم و خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس نیز احمد نورالهی هافبک میانی این تیم است که با 3 گل زده بهترین گلزن این تیم به حساب می آید.

سپاهان - شهرخودرو

این بازی را از آن جهت می توان حساس ترین بازی امروز به حساب آورد که سپاهان در صورت پیروزی در این بازی خانگی که به نظر نمی رسد چندان هم برای آنها دور از دسترس باشد، فرصت رسیدن به صدر جدول را پیدا می نماید.

شاگردان نوید کیا که خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند، حالا بهترین گلزن مسابقات را هم در این خط حمله خطرناک می بینند. اما آنچه ممکن است امروز برای این تیم دردسر ساز گردد، خط دفاعی آسیب پذیرشان است.

سپاهان در حالی با 19 گل زده بهترین خط حمله مسابقات را دارد که خط دفاعی آنها با 14 گل خورده نسبت به یک تیم مدعی بسیار آسیب پذیر است.

شهرخودرو هم به رغم حضور در رده های پایینی جدول، از خط حمله نسبتاً خوبی برخوردار است که محور این خط حمله خطرناک، یک مهاجم باتجربه و گلزن به اسم امین قاسمی نژاد است که این بازیکن هم در کورس آقای گلی قرار گرفته است.

فولاد - پیکان

فولادِ میزبان امروز با 18 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این ملاقات به شرط امتیاز از دست دادن تراکتور در ملاقات خانگی، می تواند حتی به رده چهارم نیز برسد. اما حریف امروز فولادی ها هم تیمی نیست که به راحتی از خیر 3 امتیاز بازی های خود بگذرد.

شاگردان مهدی تارتار بازی کردن مقابل تیم های مدعی را خوب می دانند و کمتر پیش آمده در چنین بازی هایی به راحتی تسلیم شوند.

در خط حمله ای تیم یک مهاجم حرفه ای به اسم فرزاد حاتمی در کنار یک جوان و تکنیکی به اسم ابراهیم صالحی زوج خوبی را تشکیل داده اند.

در تیم فولاد نیز 3 بازیکن خارجی این تیم در خطوط دفاع، میانی و حمله بهترین عملکرد را دارند و این 3 بازیکن در کنار فرشاد احمدزاده مربع قدرت این تیم را تشکیل می دهند.

پیکانی ها هم در صورت پیروزی احتمالی در این بازی می توانند خودشان را به جمع تیم های مدعی برسانند.

برنامه ملاقاتهای امروز از هفته سیزدهم لیگ برتر به توضیح زیر است؛

شنبه 11 بهمن 99

تراکتور- آلومینیوم اراک ساعت 15 استادیوم یادگار امام تبریز

تیم داوری؛ کمیل غلامی؛ رامین بابایی، محمد شاکر و احمد کاظم لو، یاری داوران پشت دروازه: وحید صالحی و رضوان سرشار، ناظر: نادر جعفری

مس رفسنجان- صنعت نفت آبادان ساعت 15:30 استادیوم شهدای صنعت مس رفسنجان

تیم داوری؛ مرتضی منصوریان؛ یعقوب سخندان، نجف پناهی و بهزاد پناهی، یاری داوران پشت دروازه: حسین زیاری و وحید زمانی، ناظر: حیدر شکور

پرسپولیس- ماشین سازی تبریز ساعت 16:55 استادیوم آزادی

تیم داوری؛ علی صفایی؛ سعید علی نژادیان، حسن انتظاری و مهدی سیفی، یاری داوران پشت دروازه: امیر عرب براقی و مسعود حقیقی، ناظر: حاتم بک پور

فولاد مبارکه سپاهان- شهرخودرو مشهد ساعت 17 استادیوم نقش دنیا اصفهان

تیم داوری؛ موعود بنیادی فر؛ تورج عیوض محمدی، محمدرسول ذورقی و محمدعلی پورمتقی، یاری داوران پشت دروازه: عباس راکی و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

فولاد خوزستان- پیکان تهران ساعت 17:10 استادیوم شهدای فولاد اهواز

تیم داوری؛ محمدرضا تارخ؛ امیرمحمد داوودزاده، اسماعیل احمدی و علی اکبر بزرگ پور، یاری داوران پشت دروازه: حسین زمانی و مهرداد خسروی ناظر: اسماعیل صفیری

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5997

به "سپاهان و صنعت نفت در یک قدمی صدرنشینی ، کار آسان پرسپولیس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان و صنعت نفت در یک قدمی صدرنشینی ، کار آسان پرسپولیس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید