ظرفیت و توانمندی های تأمین اجتماعی به اقتصاد دنیا معرفی می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دکتر رضا راعی در جلسه ستاد همکاری های بین المللی این سازمان با بیان اینکه حوزه بین المللی این سازمان نیازمند معرفی و ارائه به دنیاست، اضافه نمود: نشست های سالانه سفرا و رایزن های فرهنگی و مالی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین فرصت های معرفی بخش های بیمه، درمان، سرمایه گذاری و گردشگری سازمان است.

ظرفیت و توانمندی های تأمین اجتماعی به اقتصاد دنیا معرفی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی توضیح داد: همفکری و تعامل با رایزن های بازرگانی سفارتخانه های کشورهای مختلف در تهران نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

راعی گفت: سطح همکاری و تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کشورهای مختلف را بر اساس ویژگی های مالی هر منطقه شناسایی و تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در کشورهای مختلف دنیا آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی اعلام نموده است، اضافه کرد: بسترهای همکاری فراهم است و باید با کار کارشناسی بهترین گزینه ها را انتخاب کرد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، فضای مالی کشور را نیازمند تزریق خون جدید دانست و گفت:ایجاد سرمایه گذاری های جدید در کشور لازم است تا موجب رونق مالی گردد.

راعی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی با تقویت فعالیت های سرمایه گذاری و ورود به اقتصاد بین الملل می تواند در اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: توریسم سلامت یکی از حوزه های سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی است که می توان با بهره برداری مطلوب از این امکانات، از این بخش منتفع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 549

به "ظرفیت و توانمندی های تأمین اجتماعی به اقتصاد دنیا معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت و توانمندی های تأمین اجتماعی به اقتصاد دنیا معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید