غذاهایی که خوردن آنها در هواپیما توصیه نمی گردد!

به گزارش مجله بای بلاگ، همه ما این را تجربه نموده ایم؛ زمانی که در یک پرواز و در جایگاه خود مستقر شده اید؛ شخصی که کنار شما است غذایی را بیرون می آورد که بوی آن فورا به بینیتان یورش می برد و بزودی تمام کابین را پر می نماید. بویی که در طول تمام هشت ساعت پرواز از سرتان نمی رود. این کار دور از ادب است. آوردن چیزی شبیه ساندویچ تن ماهی در پرواز نشان دهنده بی احترامی به سایر مسافران است.

غذاهایی که خوردن آنها در هواپیما توصیه نمی گردد!

اکنون زمان آن رسیده که احترام بیشتری از خود نشان داده و ازآوردن غذاهای بدبو و ناراحت نماینده به هواپیما خودداری کنیم. شکی نیست که اتاق های تنگ هواپیما، در حال تنگتر شدن هستند و داشتن یک فضای شخصی و آزاد چیزی است که دیگر اتفاق نمی افتد.

به طور معجزه آسایی این افزایش ظرفیت و کاهش فاصله جایگاه ها با 2 تغییر مهم دیگر همزمان شده است: 1. در سراسر فرودگاه های جهان گزینه های غذا به روز و بیشتر می گردد. 2. برای مسافرانی که بلیطی غیر از first-class تهیه می نمایند، غذاهای رایگان خیلی سریع از سرویس آنها حذف می گردد.

همزمانی این دو اتفاق باهم (یعنی غذاهای کمتر در حین پرواز و غذاهای بیشتر در فرودگاه ها)، سبب شده که مردم به این سمت بروند که با خودشان به داخل هواپیما غذا بیاورند. اگر به هردلیلی قوه بویایی شما در حین پرواز کم شده، آیا می توانید حداقل به سایرین لطف کنید و ساندویچ ماهی را از کیف خود بیرون نیاورید؟!

چند مواد غذایی وجود دارد که هیچ کس نباید در هواپیما بخورد. در زیر بعضی از بدترینهای آن را می خوانید:

1. تن ماهی

شرح بیشتر می خواهید؟ سالاد تن ماهی بدون شک جز وحشتناک ترین غذاها برای آوردن به هواپیماست. به نظر این شرح کافی است.

2. فلفل قرمز

ما هم به اندازه شخص بغل دستی در پرواز فلفل قرمز را دوست داریم، اما دلیل نمی گردد که وقتی کسی دیگر در حال خوردن آن است بوی آن را برای 4 ساعت تحمل کنیم. چه گوشتی یا گیاهی، ادویه جات می توانند رایحه ای قوی را در هوا پخش نمایند که برای مدتی طولانی در هوا بماند.

3. خوراک صدف

حتما شوخی می کنید؟ نه؟

4. تخم مرغ

اگر واقعا می خواهید کل هواپیما بویی شبیه به یک زباله دانی فاسد بگیرد، از خوردن سالاد تخم مرغ خود با کمال آرامش لذت ببرید.

5. ماست

این یکی از بد ترین موارد است. اگر شما آن کسی نیستید که در حال خوردن ماست است، بوی آن می تواند برایتان تهوع آور باشد. لطفی در حق ما انجام داده و ماست خود را قبل از پرواز میل کنید.

6. حلقه های پیاز

این مورد ممکن است که زیاد رخ ندهد، اما اگر تابحال بوی شدید پیاز سرخ شده را در هواپیما استشمام نموده باشید، آنگاه با ما موافق خواهید شد.

7. هات داگ

این دیگر بی ادبی محض است.

8. سس مایونز

سس مایونز، دیر یا زود بویی شبیه به بوی پا را ایجاد می نماید. یکی ما را نجات دهد!

9. کیسه های سرانجام ناپذیر چیپس

مقداری چیپس مسئله ای ندارد! مقداری چیپس خوب است! اما صدای خرد شدن بی وقفه آنها با یک کیسه به اندازه یک گونی در چند ساعت متوالی می تواند مسافر کناریتان را عصبانی کند.

10. غذاهای دریایی از هر نوع

غذاهای دریایی حرف ندارند. اما محض رضای خدا، در هواپیما، نه …!!!

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 608

به "غذاهایی که خوردن آنها در هواپیما توصیه نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهایی که خوردن آنها در هواپیما توصیه نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید