فعالیت پنهانی برخی از باشگاه ها، مهم ترین دغدغه مبارزه با کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/زنجان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: فعالیت پنهانی برخی از باشگاه های ورزشی خصوصی، مهم ترین دغدغه مبارزه با کرونا در ورزش است.

فعالیت پنهانی برخی از باشگاه ها، مهم ترین دغدغه مبارزه با کرونا

تورج عیوض محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات اداره ورزش و جوانان در ابهر، بیان نمود: طبق دستورالعمل ها اقدام به تعطیلی همه اماکن ورزشی در این شهرستان کرده ایم.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین چالش ها در حوزه مبارزه با کرونا در ورزش، فعالیت برخی از باشگاه های خصوصی است، شرح داد: برخی از باشگاه ها به بهانه این که اجاره بها پرداخت می کنند، اقدام به فعالیت پنهانی می کنند که در این راستا باید اماکن و ارگان های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند تا بتوان با باشگاه های متخلف برخورد کرد.

عیوض محمدی شرح داد: با توجه به هشدار مسئولان بهداشتی کشور در خصوص اوج گیری ویروس کرونا در هفته های آینده، ادامه داد: در صورتی که باشگاهی اقدام به شروع فعالیت کند، علاوه بر پلمب باشگاه متخلف، پروانه باشگاه نیز به حالت تعلیق درخواهد آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر تاکید کرد: از همه همشهریان که دغدغه سلامت خویش و هم وطنان خود را دارند، تقاضا می شود در صورت مشاهده فعالیت باشگاه های ورزشی مراتب را به مسئول امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر اطلاع دهند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1103

به "فعالیت پنهانی برخی از باشگاه ها، مهم ترین دغدغه مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت پنهانی برخی از باشگاه ها، مهم ترین دغدغه مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید