فکری: می خواهیم دست پر از اصفهان برگردیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش دست پر از بازی مقابل سپاهان برگردد.

فکری: می خواهیم دست پر از اصفهان برگردیم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: برای آقای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده که به کرونا مبتلا شدند آرزوی سلامتی می کنم. از بازیکنان تیم تشکر می کنم که نیم فصل سختی را آغاز کردند و نتیجه مطلوبی کسب کردند. امیدوارم یک بازی خوب مقابل سپاهان ارائه دهیم و دست پر از این بازی برگردیم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه خاصی برای نیم فصل دوم مد نظر دارید، اظهار کرد: فاصله بازی ها خیلی کم است و برنامه خاصی نمی گردد در این مدت مد نظر داشت. ما اسامی مورد نظر خود را به باشگاه ارائه دادیم تا تیم تقویت گردد. ما باید مثل نیم فصل اول از فرصت های کوتاه خود استفاده کنیم تا در نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

فکری اضافه کرد: از باشگاه، همفکری همدلی و کوشش بیشتری انتظار می رود تا به نسبت مسائل تیم کمتر گردد و با آرامش بیشتر امتیازات لازم را به دست آوریم و جایگاهی که لایق باشگاه است را کسب کنیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6225

به "فکری: می خواهیم دست پر از اصفهان برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: می خواهیم دست پر از اصفهان برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید