قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟

به گزارش مجله بای بلاگ، قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در مغازه های سطح شهر تهران 55 تا 60 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 43 هزار تومان است.

قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟

به گزارش ایسنا بر اساس مشاهدات میدانی از بعضی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی به وزن دو کیلوگرم 55 تا 60 هزار تومان و هر عدد تخم مرغ 2000 تومان است. البته در بعضی منطقه ها با قیمت کمتر یا بیشتر هم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

بعلاوه در میادین میوه و تره بار نیز هرشانه تخم مرغ 30 عددی تنظیم بازار با قیمت 43 هزار تومان و هر شانه تخم مرغ بسته بندی شناسنامه دار نیز با قیمت 46 هزار و 800 تومان عرضه می گردد.

پیش تر رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار گفت که هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده 43 هزار تومان و درب مرغداری 38 هزارتومان شده است و تخم مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار، غرفه ها و فروشگاه های زنجیره ای بدون محدودیت توزیع می گردد.

وی بعلاوه در پاسخ به چرایی اختلاف قیمت میان تخم مرغ با نرخ آزاد و تنظیم بازاری گفت که سود تخم مرغ مصوب برای مغازه داران ارزان نیست. یعنی سودی که برای توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب به وسیله سازمان حمایت تعیین شده مورد قبول مغازه داران نبوده، به همین علت قیمت ها را افزایش داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8572

به "قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر شانه تخم مرغ چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید