مرغ به نرخ دولتی توزیع می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، از توزیع مرغ گرم و منجمد به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار و همچنین در سطح شهر اطلاع داد.

مرغ به نرخ دولتی توزیع می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران؛ آقای مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت آزاد مرغ در بازار به علت توزیع مرغ های تنظیم بازاری کاهش یافته است افزود: قیمت مرغ گرم به نرخ دولتی 20 هزار و 400 تومان در هر کیلو و مرغ منجمد نیز هر کیلو 15 هزار تومان برای مصرف نماینده است.

وی گفت:چون بعضی عرضه نمایندگان، مرغ های زنده را دربازار تهیه می نمایند و این مرغ با قیمت 17 هزار و 500 تومان به کشتارگاه ها عرضه می گردد، بنابراین نرخ مرغ گرم در بازار هم بسیار بیشتر از نرخ مصوب و با قیمت 24 هزار تومان برای کشتارگاه ها تمام می گردد.

یوسف خانی افزود: مردم احتیاج خود را به مرغ گرم و منجمد از میادین میوه و تره بار و فروشگاه های سطح شهر، رفع نمایند و این اقلام را از بازار آزاد به علت بالا بودن قیمت، تهیه ننمایند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار موجود است گفت: در سطح شهر هم از امروز توزیع آن شروع شده و در واحد های صنفی خارج از میدان میوه و تره بار بهمن هم به صورت عمده به آن ها داده می گردد تا با نرخ مصوب 20 هزار و 400 تومان به فروش برسانند.

وی افزود: مرغ گرم و منجمد به نرخ دولتی، روزانه به میزانی توزیع می گردد که نرخ بازار آزاد شکسته گردد.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4682

به "مرغ به نرخ دولتی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ به نرخ دولتی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید