مشارکت جدی شهرداری برای مبارزه با کرونا، محدودیت اعتباری نداریم

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کرمان رییس شورای شهر کرمان با تاکید برآنکه شهرداری کرمان پیشتاز در مقابله با کرونا ویروس است، شرح داد: روزانه شهرداری کرمان به گندزدایی اماکن عمومی و سطوحی که مردم بیشتر با آنها سر و کار دارند، می پردازد.

مشارکت جدی شهرداری برای مبارزه با کرونا، محدودیت اعتباری نداریم

محمد فرشاد در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص اقدامات شورای شهر کرمان برای پیشگیری از بیماری کرونا گفت: شورای شهر چندین جلسه در این خصوص داشته است و مصوباتی در این راستا داشتیم که شهرداری آنها را در حال اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان بازوی اجرایی شورا موظف به انجام مصوبات شورای شهر است ادامه داد: اینکه اکنون شهرداری در حال گندزدایی بازار، ضدعفونی کردن تاکسی ها، اتوبوس ها، اماکن عمومی، سمپاشی بیمارستان ها و ... است، از مصوبات شورای شهر بوده گفتنی است که شهرداری مجری مصوبات شورای شهر است و شورای شهر قانون گذاری است نه مجری.

رییس شورای شهر کرمان با تاکید برآنکه شهرداری کرمان پیشتاز در مقابله با کرونا ویروس است، شرح داد: روزانه شهرداری کرمان به گندزدایی اماکن عمومی و سطوحی که مردم بیشتر با آنها سر و کار دارند، می پردازد.

وی از علت برگزاری جلسات شورای با موضوع کرونا به صورت غیرعلنی سخن به میان آورد اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا، جلسات شورا شهر کرمان بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.

فرشاد در پاسخ به این سوال که شورای شهر برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا چه میزان بودجه اختصاص داده است؟ بیان کرد: شورای شهر هیچ محدودیت اعتباری برای مقابله با ویروس کرونا برای شهرداری کرمان نگذاشته است و مقرر کرده ایم که شهرداری هر اقدامی را که دانشگاه علوم پزشکی تعیین می کند را می تواند انجام دهد.

رییس شورای شهر کرمان با بیان این مطلب که شهرداری هر وظیفه ای که ستاد مقابله با ویروس کرونا برعهده اش گذاشته را در حال اجرا دارد، شرح داد: شورای شهر به عنوان مجلس مردمی، پشتیبان شهرداری است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1064

به "مشارکت جدی شهرداری برای مبارزه با کرونا، محدودیت اعتباری نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت جدی شهرداری برای مبارزه با کرونا، محدودیت اعتباری نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید