مصرف این نوشیدنی از آلزایمر جلوگیری می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، مطالعات محققان حاکی از آن است، مصرف بعضی از نوشیدنی ها به درامان ماندن از بیماری آلزایمر و حفظ سلامتی دوره سالمندی یاری می نماید.

مصرف این نوشیدنی از آلزایمر جلوگیری می نماید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محققان در تازه ترین آنالیز های خود دریافتند، مصرف یک فنجان چای سیاه در هر شب می تواند ریسک زوال عقل و درنهایت آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

کارشناسان علمی باور دارند، مصرف مواد غذایی که سرشار از فلاوونوئید هستند به کاهش ریسک ابتلا به آلزایمر یاری می نمایند؛ چای سیاه از جمله مواد غذایی است که به میزان زیادی حاوی این ماده است.

تحقیقات متعددی نشان داده، فلاوونوئید ها اثرات آنتی اکسیدانی دارند و بدن را در برابر بیشتر بیماری های مزمن محافظت می نمایند.

براساس نتایج به دست آمده کسانی که بیشترین فلاوونوئید ها را مصرف نموده اند، احتمال ابتلا به بیماری نظیر آلزایمر را به نصف کاهش می دهد.

محققان همچنین معتقدند که مواد غذایی سرشار از فلاونوئید ها همانند سیب، چای سیاه روغن زیتون، گلابی، پرتقال و کلم بروکلی می توانند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را نیز کاهش دهند.

تحقیقات نشان داده است که مصرف 500 میلی گرم فلاونوئید در روز خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش می دهد؛ محققان دانشگاه راش در شیکاگو بیش از 900 سالخورده را به مدت 12 سال تحت آنالیز قرار دادند و به نتایج کنونی صحبت می نمایند.

توماس هلند، نویسنده اصلی این پژوهش گفت: برای تأیید نتایج تحقیقات بیشتری ضروری است، اما این یافته ها نیز امیدوار نماینده است؛ خوردن میوه و سبزیجات بیشتر و نوشیدن چای بیشتر می تواند روشی نسبتاً ارزان و آسان برای یاری به مردم برای جلوگیری از زوال عقل آلزایمر باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 685

به "مصرف این نوشیدنی از آلزایمر جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف این نوشیدنی از آلزایمر جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید