مهدی: لغو یا ادامه بازی ها در حیطه کاری ما است، ستاد مبارزه با کرونا فقط باید زمان تمرینات را بگوید

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مسئولان ستاد کرونا برای ما خیلی محترم هستند، ولی آن ها فقط زمان آغاز تمرینات را می توانند بگویند بقیه ماجرا در حیطه کاری ما است.

مهدی: لغو یا ادامه بازی ها در حیطه کاری ما است، ستاد مبارزه با کرونا فقط باید زمان تمرینات را بگوید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، پس از خاتمه جلسه باشگاه های بدهکار و دارای پرونده در فیفا با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: در این جلسه مدیران باشگاه ها حضور داشتند و یک جلسه مدیریتی - مشورتی داشتیم و پرونده ها بررسی شد. ما نهایت بهره را بردیم و فکر می کنم آن ها هم بهره بردند.

وی درباره آخرین شرایط برگزاری لیگ برتر، گفت: هنوز در این خصوص بحثی نشده و ما همچنان منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا آن ها تصمیم نهایی را بگیرند و بعد به ما اعلام کنند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ما فقط منتظریم تا اجازه تمرینات را بدهند. بعد از آن 21 روز برای آماده سازی زمان لازم داریم تا تیم ها آماده شوند. بعد از آن 9 هفته مسابقات داریم که باید در 40 روز برگزار کنیم. با توجه به این موضوع باید از فیفا درخواست کنیم زمان پنجره نقل وانتقالات را افزایش دهد تا برای لیگ بعدی به مشکل نخوریم.

مهدی درباره اینکه گفته شده مسئولان ستاد مبارزه با کرونا گفته اند شاید لیگ برگزار نشود، شرح داد: مسئولان ستاد مقابله با کرونا برای ما خیلی محترم هستند، ولی آن ها فقط زمان آغاز تمرینات را می توانند بگویند. بقیه ماجرا و لغو یا ادامه بازی ها در حیطه کاری ما و مسئولان فوتبال است.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا خرید و فروش بازیکنان خارجی با توجه به بدهی های اخیر خیلی از باشگاه ها ممنوع شده، خاطرنشان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و به ما ارتباطی ندارد. بهتر است این مورد را از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال سوال کنید. ما فقط به خاطر بدهی ها به تیم ها توصیه کردیم با توحه به تمکن مالی اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1819

به "مهدی: لغو یا ادامه بازی ها در حیطه کاری ما است، ستاد مبارزه با کرونا فقط باید زمان تمرینات را بگوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: لغو یا ادامه بازی ها در حیطه کاری ما است، ستاد مبارزه با کرونا فقط باید زمان تمرینات را بگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید