موفقیت کمپین تامین اقتصادی جمعی طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند در جذب سرمایه مردمی

به گزارش مجله بای بلاگ، طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند محصول شرکت دانش بنیان شهر هوشمند گیلسا که به عنوان یکی از طرح های ارائه شده در مسابقه تلویزیونی کارویا برگزیده شده بود، به وسیله 124 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی پیروز به جذب سرمایه به روش تامین اقتصادی جمعی شد.

موفقیت کمپین تامین اقتصادی جمعی طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند در جذب سرمایه مردمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند با نام گیت وی هوشمند محصول شرکت دانش بنیان شهر هوشمند گیلسا که به عنوان یکی از طرح های ارائه شده در مسابقه تلویزیونی کارویا برگزیده شده بود، به وسیله 124 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی پیروز به جذب سرمایه به روش تامین اقتصادی جمعی شد.

روش تامین اقتصادی جمعی (کراد فاندینگ) ابتکاری نو از سوی صندوق نوآوری است که امکان سرمایه گذاری عمومی در سودآورترین طرح های دانش بنیان را برای عموم مردم از جهت فرابورس فراهم نموده است. در این روش اصل پول سرمایه گذاران به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است.

برای این منظور مسابقه ای تلویزیونی با عنوان کارویا به همت صندوق نوآوری فراوری شده است که طی آن 100 شرکت دانش بنیان در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند و طرح های خود را ارائه می نمایند و در نهایت 24 شرکت به وسیله داوران انتخاب خواهند شد تا به وسیله سکو های تامین اقتصادی جمعی مردم بتوانند در طرح های این شرکت ها سرمایه گذاری نمایند.

در چهارمین قسمت از مسابقه تلویزیونی کارویا، شرکت دانش بنیان شهر هوشمند گیلسا با طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند با نام گیت وی هوشمند با رأی داوران، از میان پنج تیم شرکت نماینده به عنوان تیم برگزیده انتخاب و این طرح جهت سرمایه گذاری عموم مردم روی سکوی تامین اقتصادی جمعی کارن کراد نهاده شد.

پس از نهاده شدن طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند با نام گیت وی هوشمند در سکوی کارن کراد، پویش تامین اقتصادی جمعی این طرح پس از پخش مسابقه کارویا از شبکه اول سیما شروع و سرمایه مورداحتیاج این طرح با مشارکت 111 سرمایه گذار حقیقی و 13 سرمایه گذار حقوقی با میانگین سرمایه گذاری حدود 32 میلیون و 260 هزار تومان با پیروزیت تامین شد.

سرمایه مورد احتیاج شرکت دانش بنیان شهر هوشمند گیلسا برای فراوری 17 هزار و 400 واحد محصول در حوزه هوشمندسازی منازل، مبلغ چهار میلیارد تومان است و این شرکت دانش بنیان در نظر دارد اصل این سرمایه را با 38 درصد سود پس از 9 ماه به مشارکت نمایندگان پرداخت کند.

بر اساس این گزارش، مردم می توانند با استفاده از مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند با نام گیت وی هوشمند در خارج از منزل به سیستم های گرمایشی، سرمایشی، روشنایی، ماژول های پرده و موزیک که در ساختمان ها به وسیله یک ابزار و اپلیکیشن که به صورت کاملا فارسی در گوشی موبایل نصب شده است، فرمان دهند و ضریب امنیت در ساختمان خود را بالا ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8654

به "موفقیت کمپین تامین اقتصادی جمعی طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند در جذب سرمایه مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت کمپین تامین اقتصادی جمعی طرح مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند در جذب سرمایه مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید