نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور تا انتها سال اعلام می شود ، از نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی تا مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1400

به گزارش مجله بای بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور تا انتها سال اعلام می شود ، از نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی تا مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

منابع آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ سال 1400 اصلاح شد

منابع آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ سال 1400-1401 اصلاح شد. این منابع به صورت یکسان در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی مرجع طراحی سوالات خواهد بود.

دستیابی سامانه های پژوهشی به کتاب ها و مقالات با کد شناسه DOR امکان پذیر شد

محسن شریفی مدیرکل دفترسیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم سامانه صدور شناسه دیجیتال اشیا را از جمله دستاورد های مهم در حوزه علم و فناوری دانست و گفت: کد بین المللی DOR به مقاله نشریه و همایش، کتاب، سرانجام نامه، آثار هنری، نرم افزار و … تعلق می گیرد. در واقع این شناسه همانند یک بارکد برای شناسایی اشیا عمل می کند. با دریافت کد DOR در سامانه الکترونیکی به شیء یک لینک اختصاص می یابد و دسترسی به اطلاعات آن همواره امکان پذیر می شود.

نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مقرر شده است همانند نیم سال های گذشته، برگزاری کلاس های حضوری برای دروس عملی، از طریق حضورحداقلی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و براساس تقسیم بندی بر حسب گروه های آموزشی در اولویت قرار گیرد.

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از 12 اسفند آغاز می شود

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روز های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم تیرماه 1400 برگزار می شود. زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 12 اسفند 99 آغاز می شود و مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز جمعه 22 اسفند 99 ادامه دارد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1400 از دهم اسفندماه آغاز می شود

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیانی که در مهلت معین شده (از 12 بهمن تا 20 بهمن 99) پیروز به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته اند نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کنند، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام اقدام کنند. مهلت مجدد برای ثبت نام از روز یکشنبه 10 اسفند تا روز چهارشنبه 13 اسفند 99 در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش در این خصوص اقدام کنند.

مرکز آزمون الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شد

زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مجهزشدن دانشگاه به مرکز آزمون الکترونیک با هدف برگزاری آزمون های درون دانشگاهی گامی موثر در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء کیفیت آزمون ها است.

کلاس های عملی دانشجویان خارج از شهر های قرمز و نارنجی حضوری برگزار می شود

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: بر پایه این مصوبات، کلاس های عملی دانشجویان در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خارج از شهر های قرمز و نارنجی که نیاز به خوابگاه ندارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

جزئیات ثبت نام و برگزاری دوره های کاردانی نظام جدید 1400 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای گفت که سامانه ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 صورت اینترنتی از روز یکشنبه 30 خرداد تا روز یکشنبه 6 تیر 1400 فعال می شود.

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

سی و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی ETPNU دانشگاه پیام نور روز یکشنبه 10 اسفند ماه سال 99 به صورت الکترونیکی در مراکز استان های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می شود.

افزایش ظرفیت آزمون های مجازی از سال آینده

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مسائل زیر ساخت و مدیریتی آموزش های مجازی شرح داد: آموزش های مجازی برای دروس متعدد به ویژه برای حوزه بالین در سال جاری گسترش یافته و برنامه نوید با دارا بودن مزایای قابل توجه برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

شیوه نامه آموزش مجازی دانشگاه صدا و سیما اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه صداوسیما، شیوه نامه آموزش مجازی این دانشگاه برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را گفت.

تنها 1.89 درصد از سرانجام نامه ها تقاضا محور هستند

فریدون جعفری مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم و دستیار وزیر علوم در امور حقوق شهروندی گفت: حسب نتایج گزارشی مستند و مورد تأیید، از مجموع 38761 سرانجام نامه و رساله که در 9 ماهه اول سال 99 در سامانه ایرانداک ثبت شده است صرفاً 731 سرانجام نامه یا رساله (189 در 10000) معادل 1.89 درصد تقاضا محور بوده اند. از 21616 پروپوزال (پیشنهاده) ثبت شده در زمان فوق نیز شوربختانه صرفاً و فقط 151 مورد (70 در 10000) معادل 0.7 درصد تقاضا محور بوده است.

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر معین شد

مرتضی محسنی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه 17 بهمن ماه 99 با حضور 87 هزار و 680 داوطلب در 180 رشته و یک هزار و 337 رشته محل برگزار شد و نتایج آن تا سرانجام سال جاری اعلام می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6161

به "نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور تا انتها سال اعلام می شود ، از نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی تا مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون فراگیر ارشد پیام نور تا انتها سال اعلام می شود ، از نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی تا مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید